wtorek, 9 października 2012

BOX od Beaty :)

Dobry Wieczór Słoneczka Moje :*
Jak Wam minął dzień?Obfitował w jakieś NIESPODZIANKI? :)
Na mnie po powrocie z pracy czekała przesyłka od Beaty : http://beaaatka21.blogspot.com/ -
DZIĘKUJĘ :* Jakiś czas temu postanowiłyśmy z Beatą,że wymienimy się BOX'ami kosmetycznymi i tak właśnie się stało.Zawarość mojego BOX'a jest wspaniała :) Ze wszystkiego jestem w 100% zadowolona.
Zresztą...Zobaczcie same :)



Nagrałam dla Was również filmik - już drugi w moim wykonaniu - prezentuję w Nim zawartość BOX'a od Beaty:)Jeżeli macie ochotę obejrzeć - ZAPRASZAM :)


Wybaczcie - troszeczkę się mieszałam :p


Dobrej nocy Wam życzę:*:*:*

17 komentarzy:

  1. Świetny Box :)
    Nie mogę się doczekać konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. BOX super :-) Czekam na konkursik :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny box:-) i z niecierpliwością czekam na konkurs:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne sa takie BOXy, ile to radości przy otwieraniu ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w takim razie czekam teraz na TWOJĄ recenzję Novaclear -Spot treatment :) Z chęcią przeczytam co Ty o nim sądzisz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. :) super niespodzianka! Beatka się postarała:)
    Spokojnej nocki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny fajny Beatka się postarała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny box :) bardzo fajny filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wreszcie obejrzałam filmik :) Yeees :* Poproszę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz mily glosik :D swietny bOX :D

    OdpowiedzUsuń