poniedziałek, 17 września 2012

Zakupy...

Wiem,wiem,wiem...
Wiem,że Was zaniedbuję i przez ostatnie dni nie dodaję żadnych RECENZJI,ale jestem u rodziców i odpoczywam - jak tylko mogę - Kocham Was wszystkie bardzo i mam nadzieję,że mi,to wybaczycie...
Jednak nie byłabym sobą,gdybym nie pochwaliła się Wam swoimi zakupami z ostatnich dni :)






Przepraszam za jakość zdjęcia :p

Zaczynają od początku :
- portfel "bardzo mi się spodobał" - jest funkcyjny,ma wszystkie potrzebne mi kieszonki,na.zdjęcia,karty itp.
( kupiony u Chińczyka za 20 zł )
- figi "w kolorze portfela" - 100% bawełny ( SNC za 2,99 zł )
- szorty "2 pary - PREZENT od mamy :* - 100% bawełny ( PEPCO za 3,99 zł )
- AA - maseczka aktywnie oczyszczająca - ( Sklep Kosmetyczny LABO za 2,79 zł )
- COLODENT  - pasta do zębów - ( Sklep Kosmetyczny LABO za 2,79 zł )
- TANITA - dwie maszynki do golenia - ( Sklep Kosmetyczny LABO za 2 zł - 2 szt. )
- NIVEA - ANGEL STAR - żel pod prysznic - ( BIEDRONKA za 5,49 zł )
- OEPAROL - pomadka ochronna do ust - MALINA - ( BIEDRONKA za 5,99 zł )
- AA - maseczka błyskawicznie nawilżająca - ( BIEDRONKA za 1,49 zł )
- MISS SPORTY - mini korektor - ( PEPCO za 3,99 zł )
- torebki ozdobne - ( gdzie ja je kupiłam?i za ile? :p )

To by było na tyle a jutro RECENZJA i relacja ze spotkania z Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - które odbędzie się jutro :*:*:*

22 komentarze:

  1. Uwielbiam takie zakupy :)
    Odpoczywaj ile wlezie, w końcu każdemu się należy odpoczynek od codzienności :)
    my tu poczekamy na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy piszą o zakupach, więc czuję się bardzo skuszona aby zrobić sobie nadwyżkę w kosmetykach :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zakupy, co do postów, to wypocznij i będziesz mogła dla nas spokojnie pisac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tą pomadkę malinową, jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem, jak pachnie też żel Nivea;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach zakupy to nieodłączna część kobiety : D

    OdpowiedzUsuń
  7. super zakupy.;D
    widać, ze udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdemu się należy trochę odpoczynku :) a my spokojnie poczekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak tak dziś dziękuję za zaproszenie :*** Mam nadzieję,że się nie zagubię :) bitą śmietanę wezmę nie kupuj kocham :* a dla Ciebie mam coś specjalnego co od dawna chciałam dla Ciebie zrobić a zebrałam się dopiero wczoraj w nocy już się nie mogę doczekać :* torebki ozdobne zapewne w pepco :D lub u chińczyka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpoczywaj, odpoczywaj - blog nie ucieknie :)) Ale zakupowo widzę nie próżnujesz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupy. Ciekawi mnie ta pomadka i to, że kupiłaś ją w Biedronce. Ja nigdy nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Portfel piękny, aktualnie szukam czegos dla siebie i nie mogę znaleźć ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przejrzałam listę firm, z którymi współpracujesz. Imponująca! Będę zaglądać:) Może u mnie też Ci się spodoba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzia, jesteś moja 80-tą czytelniczką. Bardzo Ci dziękuje! Mam nadzieję, ze będziesz do mnie zaglądać:)

      Usuń
  14. No ty tez poszalałaś ale jak to mówią kobiety - wszystko to co potrzebne ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny ten portfel :) w którym chińczyku go kupiłaś (o ile to było w Rz) ? :D

    OdpowiedzUsuń