niedziela, 23 września 2012

Szkolenie kosmetyczne BIELENDA! + BOX od Marioli:)

Hello :)
Słoneczna niedziela,dzisiaj u mnie :) Przedpołudnie upłynęło mi w przyjaznej atmosferze oraz przemiłym towarzystwie Marioli z bloga : http://zmalowanalala.blogspot.com/ oraz jej męża Michała :)
Dzisiaj po raz pierwszy spotkałam się z Mariolą - co bardzo mnie ucieszyło,gdyż przed Nami - Zlot Podkarpackich Blogerek :) Wybrałyśmy się razem na szkolenie kosmetyczne organizowane przez :
Hurtownię Kosmetyków Profesjonalnych "Vanilla" z Rzeszowa : http://www.beangel.pl/ :)
Szkolenie miało na celu przedstawienie uczestnikom następujących zagadnień :

1.Zaprezentowany został najnowszy zabieg Eliksir Młodości z zastosowaniem preparatów zawierających innowacyjne roślinne komórki macierzyste PhytoCellTec Argan.
2.Prezentacja dotycząca środków złuszczania naskórkowego,prezentacja zabiegu z wykorzystaniem kwasu migdałowego,stężonego w 40%.
3.Zaprezentowany został Zastrzyk Młodości,zabieg z wykorzystaniem ampułkostrzykawki z Kwasem Hialuronowym.


Oto Mariola : http://zmalowanalala.blogspot.com/ - zaczytana ofertą BIELENDA PROFESIONAL :)


Coś co umiliło mi czas...


Stoisko firmowe - oblegane przez Panie...


Oraz UPOMINEK,który każda z Nas otrzymała:


- BIELENDA PROFESIONAL - MLECZKO - TONIK - dla cery suchej,wrażliwej,naczyniowej!
- BIELENDA PROFESIONAL - SERUM DO BIUSTU - ujędrniające - dla Goni :*
- BIELENDA PROFESIONAL - PERŁOWY KREM WYGŁADZAJĄCO - ROZŚWITLAJĄCY - cera dojrzała,wymagająca poprawy kondycji - dla Teściowej :)

Ogólne spostrzeżenia dotyczące szkolenia - do końca nie jestem zadowolona - gdyby nie Mariola - zanudziłabym się strasznie.Pani,jako tako,to prowadziła,troszkę się gubiła w tym co mówiła...
Upominki całkiem nie dla mnie,certyfikaty same musimy sobie odebrać w siedzibie hurtowni "VANILLA",także spodziewałam się czegoś znacznie lepszego...

Przejdźmy jednak do BOX'a,którego dostałam w ramach wymiany od Marioli :
http://zmalowanalala.blogspot.com/ :)




- BIELENDA - AFRYKA SPA - dwufazowy olejek do kąpieli - figa&daktyl! 400 g
- BINGO SPA - szampon kolagenowy z kwasami owocowymi! 500 ml
- AVON - balsam do ciała - owoc granatu i mango! 200 ml
- PATI SOFT - pielęgnujący żel pod prysznic - zawiera kompleks witamin! 300 ml
- AVON - NATURALS HERBAL - szampon pielęgnująco - naprawczy - rumianek i aloes! 250 ml
- LUKSJA - SKIN KIND - żel pod prysznic! 500 ml
- JOANNA - SENSUAL - oliwka łagodząca! 150 ml
- AVON - PLANET SPA - nawilżające masło do ciała oliwkowe! 200 ml
- AA - TECHNOLOGIA WIEKU - krem matująco - normalizujący! 50 ml
- ZIAJA - oliwka w żelu do masażu relaksująca! 180 ml
- AVON - COLOR TREND - pomadka - DELUXE!
- VINTAGE - peeling do ciała! 240 gr
- AVON - FOOT WORKS - kojąca kąpiel do stóp! 100 ml
- AVON - NATURALS - odżywczy scrub do twarzy! 75 ml
- MARION - BODY THERAPY - żel peelingujący do ciała! 100 ml
- ORIFLAME - ESSENTIALS - żel pod oczy! 15 ml

Mariolu - z całego serca DZIĘKUJĘ Ci za tego BOX'a :* W 100% trafiłaś w moje upodobania,jedynie pomadka trafi do kogoś innego,gdyż kolor jest jak dla mnie za intensywny:)

A jak Wam podoba się mój BOX? :*

22 komentarze:

  1. Cieszę się, że box przypadł Ci do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. taki box to świetna sprawa :) sama bym z chęcią się z kimś z'boxowała heh (nowe słówko? :D)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow w szoku jestem :) ziaja kochana relaksująca :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to nigdy nie wiem nic o żadnych szkoleniach, chyba w jakimś innym świecie żyję hahah ;)
    A box ogromny! Pozdrowienia dla Was! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna paczka :)

    co do szkolenia... troszkę dziwne...Wy tylko słuchałyście? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łoooo matko! kochana kiedy Ty to wszystko przerobisz?? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale paczucha :)
    Najfajniejszy jest ten krem AA, poluję na niego :)

    Kochana, strasznie Ci dziękuję za to, co mi napisałaś :*
    Już jest lepiej :*

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaa, ile kosmetyków! Udanego testowania i czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z tym boxem;)
    Popieram!!:-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś oTAGowana - http://kulkaowszystkim.blogspot.com/2012/09/kosmetyczne-porzadki.html

    OdpowiedzUsuń
  11. A skąd tam się wziął AA? Dziwię się, bo bardzo mało tu na blogach o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten scrub do twarzy, jest świetny :)
    ogólnie cała paczka świetna
    Zapraszam do nas, gdzie trwa konkurs zasady proste wystarczy komentować :D, koniecznie zerknij ;D

    OdpowiedzUsuń