sobota, 15 września 2012

Spotkanie :)

Hello :)
SOBOTA - jak dobrze być w domu,z rodzicami...Odpocznę i mam nadzieję,że odżyję po ciężkich dniach w pracy.Początek pobytu w domu rozpoczęłam od spotkania z moją przyjaciółką Gonią :
http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)
Gonia zaprosiła mnie do siebie a później wybrałyśmy się na zakupy :) Spędziłyśmy WSPANIALE czas - Gonia przygotowała dla mnie i podarowała mi do domu pudełko pełne smakołyków - zobaczcie same ...






Własnoręczny wypiek -  bardzo SMACZNE:*

Zostałam również obdarowana UPOMINKAMI ...








Co dostałam od Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ :)

- PREMIERE COLLECTION - zestaw sześciu mini wód perfumowanych oraz toaletowych :
*Paloma Picasso
*Miracle
*Tresor
*Anais Anais
*Loulou
*Lauren
- CLARENA -cukrowy peeling cappuccino! 250 ml
- HEAN - BLACK ELIXIR - tusz do rzęs! 11 ml
- VIPERA - plastry do depilacji ciała i bikini!
- PERFECTA - BEAUTY MASK - antybakteryjna maseczka na twarz! 8 ml
- SHALIMAR - woda toaletowa! próbka!
- PEPCO - dwie urocze opaski dla mojej chrześnicy Zuzi :*
- Dwie pary skarpetek do balerinek!
- Żółte figi :p
- Bransoletka!
- Dwie kryształowe ozdoby do mieszkania :)
- Zestaw gumek do włosów!
- Soczek oraz batonik "który zjadłam" :D

Gonia : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - DZIĘKUJĘ Ci mój Św.Mikołaju :*:*:*


21 komentarzy:

  1. jeju...super! zazdroszczę blogowej kumpeli :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, nie wystarczy, że takie pyszności to jeszcze ile kosmetyków! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pyszności ; D . Super blog ;D
    - admin stylówki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. o pyszności ;)
    super paczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cie ta Gonia rozpiesza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie są kochanie dwie pary skarpetek do balerinek,jest jedna druga to akurat do obcasów żebyś miała pod paluszkami trochę miękko i żeby Cię później stópki za bardzo nie bolały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gonia się postarała, faktycznie taki Święty Mikołaj we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Gosią mam święta przez cały rok:)

      Usuń
  8. A ja czekam na nasze spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń