wtorek, 18 września 2012

Spotkanie z Gonią :*

Wspaniały dzień,szkoda,że już ostatni w moim rodzinnym mieście...
Jutro wracam do Rzeszowa a w czwartek - praca - całe 12H - na samą myśl jest mi słabo,ale muszę być silna...Tymczasem nie rozmyślając jeszcze o powrocie chcę Wam przedstawić relację z mojego dzisiejszego spotkania z Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - jak zawsze było WSPANIALE:*
Poza samym spotkaniem,zorganizowałyśmy sobie z Gonią sesję zdjęciową :)
Moja pasja czyli fotografia - odżyła - bardzo mi tego brakuje...

Ta piosenka bardzo mi przypomina dzisiejszy dzień i spotkanie z Gonią , posłuchajcie jej ze mną - proszę :


Nasz poczęstunek i ciasto upieczone przez Gonię - uwierzcie,że było pyszne :P







I urywek z Naszej sesji zdjęciowej ...
To jestem JA :)








A oto moja Gonia : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)





Uwieńczeniem Naszego spotkania było wino...




Gonia - DZIĘKUJĘ,że jesteś :*:*:*
A Wam Słoneczka życzę spokojnej nocy:)

18 komentarzy:

  1. super sesyjka :0
    mmm ciasteczko ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu jaja imprezka;) zdjecia super i ciastko wyglada smakowicie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać spotkanie było jak najbardziej udane ;)
    A ciasto wygląda smakowicie. Mniaam

    OdpowiedzUsuń
  4. o świetna sesja ;)
    mm^^
    pyszności ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. co to za ciasto? wyglada pyyyysznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że tak miło spędziłaś czas :)! Bardzo ciekawy pomysł na zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. więcej takich babskich imprezek:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wino i bita śmietana, to jest to co lubię ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że spotkanie bardzo się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. this is incred, love the photos
    Great post, thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, takie romantyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna sesja i niezła wyżerka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. raz sie żyje :D
    trzeba próbować nowych styli ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za obserwowania, mam nadzieję, że będzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń