sobota, 1 września 2012

SHOPPING :*

SHOPPING:*
Z racji tego,że weekend mam wolny od pracy a w poniedziałek mój "M" ma ważny egzamin zostałam wysłana na zakupy :D Dostałam gotówkę i zapowiedź,że najmarniej przez 5H mam nie wracać do domu :P
Ale cóż,to dla mnie 5H,kiedy dookoła czai się tyle okazji...


Oto moje dzisiejsze zakupy :) Bardzo chciałam zakupić również coś z odzieży
"koniecznie jesienno - zimowej",ale ceny przeraziły mnie do tego stopnia,że nie kupiłam nic.
Za to,na pocieszenie jutro wybieram się na bazar :)

Odwiedziłam dzisiaj wiele sklepów,zakupiłam wiele kosmetyków w promocyjnych cenach i jestem zmęczona do tego stopnia,że nawet nie chce mi się wymieniać co dokładnie kupiłam i za ile...
Straszny ze mnie dzisiaj leń,ale to wszystko wina intensywnej pracy przez cały tydzień.
Oczywiście,jeżeli interesuje Was cena jakiejś rzeczy oraz miejsce jej zakupu - piszcie - chętnie Wam odpowiem :)
W przerwie między zakupami zasiadłam w cukierni SANTOS zajadając się gofrem z cukrem pudrem
"strasznie twardy był" - nie polecam i popijając mrożoną herbatę "była rewelacyjna" :)


Przepraszam Was za fatalną jakość zdjęcia,ale pierwotnie było ono zrobione telefonem,a że kabel od telefonu mi się zawieruszył - sfotografowałam zdjęcie na telefonie aparatem i efekt jest,jaki jest :p
Ale strasznie chciałam Wam pokazać tego "twardego" gofra :p


20 komentarzy:

  1. sporo tych zakupów :) na zdjęciu gofr nie wydaje się twardy więc kusi bo uwielbiam gofry :) i mrożoną herbatę też :)
    no i oczywiście gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda naprawdę zasłużyła sobie na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje.
    Zapraszam do mnie na konkurs Carmex-owy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!:)
    super zakupy ;D

    Zapraszam http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie zdjęcia, hahaha, no nie wierzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozazdrościć mężczyzny w takim razie ;)
    Fantastyczne zakupy !

    OdpowiedzUsuń
  7. Że też mój Tż nie wysyła mnie na takie zakupy ;) zawsze sama muszę się wysyłać :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam gotówkę i co najmniej 5 godz.wolnego :) na zdjęciu nie widać twardości gofra ale opis zniechęca a ja je tak lubię, chyba sobie zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  9. A to potem daj znać co i jak ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I wysłać Cię do sklepu :P
    Dużo ze sobą przyniosłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Udane zakupy widzę ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. te żele z Radox mnie kuszą. Używałam ich w UK, chociaż świetne nie były, to miło będzie je sobie przypomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  13. twardy gofer nie jest dobry hehe :)

    5 godzin to w sumie juz dla mnie dużo jak na zakupy :P)
    Też chciałam coś sobie kupić z ubrań, ale te ceny....

    OdpowiedzUsuń