sobota, 22 września 2012

RECENZJA - TIMOTEI - JERYCHO ROSE - MOC I BLASK - SZAMPON!

Dobry Wieczór :)
Ja już w domu,pomimo iż dzisiaj miałam pracować do godz.20:30.
Plany się zmieniły i jestem już w domu - wykąpana - odpoczywam :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was RECENZJĘ szamponu,który od pierwszego użycia - POKOCHAŁAM.

TIMOTEI - JERICHO ROSE - MOC I BLASK - SZAMPON! 400 ml / ok.10,00 zł




100% PIĘKNA !
0% PARABENÓW !

Szampon TIMOTEI Moc i Blask z wyciągiem z alpejskich ziół wzmacnia Twoje włosy i wydobywa z nich naturalny blask!
NOWA przyjazna środowisku butelka!To opakowanie może być w pełni recyklingowane i jest wykonane z 7% mniej plastiku :)


Róża z JERYCHA jest wyjątkową rośliną,która potrafi przetrwać na pustyni bez wody przez wiele miesięcy i odradza się do życia,gdy spadnie deszcz.

RECENZJA:
Jak dla mnie - REWELACJA :) Szampon jest wydajny,ma delikatny,przyjemny zapach i bardzo dobrze myje włosy.Co najważniejsze - nie plącze i nie podrażnia skóry głowy.
Po umyciu włosy są miękkie i delikatne w dotyku :) Cóż więcej chcieć?
Serdecznie Wam polecam ten szampon.
Moja ocena,to 6/6.

A czy Wy miałyście styczność z szamponami z TIMOTEI? Jak Wasze wrażenia?:)

14 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze szamponu z Timotei ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam ale wiem, że w biedronce była/jest promocja na zestaw odżywka+szampon :) i jeśli jest skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, wygląda naprawdę super! ile kosztuje?
    ja też uwielbiam :D mimo iż sama nie robię aż tak wspaniałych zdjęć, to kocham oglądać prace takich zawodowych fotografów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię szampony timotei ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawiła mnie ta seria, dlatego też czekałam na recenzję :) super, że się sprawdziło! Jak wykończę obecne dwa szampony, to sobie sprawię ten :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten szampon i polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tego szamponu ale kusił mnie już od jakiegoś czasu samym opakowaniem, Twoja recenzja mnie przekonała i przy najbliższych zakupach na pewno się w niego zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochanie zostałaś oficjalnie nominowana do So Sweet Blog Award, zapraszam na mego bloga. P.S.Wiem,że już Twoje nominacje się ukazały i dziękuję :* Szamponu nie miałam ale chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. do podstawowej linii timotei zawsze wracałam chetnie - tą znam z reklam i półek ale jeszcze nie próbowałam... bardzo ładny ten nowy design

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale może wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda naprawdę fajnie, a Twoja recenzja jest bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś używałam całej serii produktów Timotei do włosów brązowych i byłam zadowolona (ten zapach,achhh ^^),ale odkąd przerzuciłam się na naturalną pielęgnację,produkty Timotei poszły w odstawkę ;-).Szczerze mówiąc,naturalna pielęgnacja,czyli odstawienie silikonów nie do końca mi służy.Za nic w świecie nie radzę sobie z rozdwojeniem włosów,zarówno na końcach jak i w połowie :-(.Dbam o nie jak mogę i po każdym myciu zabezpieczam koncówki jedbawiem CHI,a one wcale tego nie doceniają :-(.Dziewczyny,może któraś z Was boryka się z takim samym problemem jak ja?Jak sobie z nim radzicie?Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. moja mama uzwa podobnego, wydaje mi sie ze jest to ktorys z tej serii :) rowniez jest z niego bardzo zadowolona :):)

    OdpowiedzUsuń