piątek, 28 września 2012

RECENZJA - SORAYA - MAXIMA - TONIK ANTYBAKTERYJNY! + Spotkanie z Gonią :*

Cześć Słoneczka :)
Co u Was?Jak rozpoczęłyście weekend?Bo ja wybornie:)
Jestem już w domu rodzinnym,spędzam czas z bliskimi a dzisiaj spotkałam się z Gonią :
http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :) - wybrałyśmy się na zakupy:)
Tymczasem zanim przedstawię Wam relację ze spotkania z Gonią,przygotowałam dla Was RECENZJĘ produktu,który również dostałam od Goni,ale to było już jakiś czas temu :)

SORAYA - MAXIMA - TONIK ANTYBAKTERYJNY! 200 ml / ok.8,00 zł





WSKAZANIA:
Skóra tłusta,łojotokowa.
Nadmierna produkcja sebum,rozszerzone pory skóry,stany zapalne,zaskórniki i wykwity.
EFEKTY DZIAŁANIA:
Tonik antybakteryjny działa łagodząco,usuwa zanieczyszczenia i zapobiega świeceniu się skóry.
Zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia,przywracając skórze zdrowy wygląd.
Działa silnie antybakteryjnie,hamuje powstawanie zmian trądzikowych.
Wzmacnia naturalny płaszcz ochronny.





SKŁADNIKI AKTYWNE:
Aktywny składnik antybakteryjny - ACNACIDOL - działa silnie antybakteryjnie,reguluje wydzielanie sebum,wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych.
NATURALNA WITAMINA E - łagodzi podrażnienia,neutralizuje wolne rodniki,poprawia miękkość i elastyczność skóry,zapewnia prawidłową wilgotność,działa przeciwzapalnie i przeciwtrądzikowo.

RECENZJA:
Tonik,jak tonik...Jak dla mnie jest OK,szkoda tylko,że żadnego działania przeciwtrądzikowego nie zauważyłam.Owszem oczyszcza i łagodzi,ale na tym jego działanie się kończy.
Czy zauważyłam zmniejszenie wydzielanego sebum,może odrobinę...Ale jak miałam tłustą,świecącą się cerę,tak nadal niestety mam :(
Moja ocena,to 4/6

Moje dzisiejsze spotkanie z Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)
Oto co dostałam w PREZENCIE :

- ECO szal - jest śliczny :)
- ramkę na 7 zdjęć - już wisi u mnie w pokoju na ścianie :*


DZIĘKUJĘ:*





A oto dzisiejsze zakupy :








- DOMOL - chusteczki zapobiegające farbowaniu! 15 sztuk - 5,99 zł
- ISANA - pianka do golenia o zapachu brzoskwini! 150 ml - 3,49 zł 
- WELLNESS&BEAUTY - sól do kąpieli - KAKAO&JOJOBA! 80 g - 1,99 zł
- WELLNESS&BEAUTY - sól do kąpieli - FIOŁEK&CZERWONA KONICZYNA! 80 g - 1,99 zł
- ALTERRA - mydło z olejami roślinnymi z naturalnym żelem aloesowym! 100 g - 1,49 zł
- SYNERGEN - puder w kompakcie - 03! 9 g - 6,99 zł
- MANHATTAN - CLEARFACE - puder w kompakcie - 76 SAND! 11 g - 9,99 zł
- PEPCO HOME - pumeks! 0,99 zł


Kupiłam również dwie pary butów :) Balerinki oraz botki,ale zapomniałam je sfotografować :P
Spokojnego wieczoru Wam życzę:*


30 komentarzy:

  1. Jeśli butki takie jak goni to są śliczne :)
    jestem ciekawa pudru SYNERGEN jak się sprawdza ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jedne z nich to te same :) dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :D miło :) pozdrawiam.

      Usuń
  2. o super zakupy ;D
    nie używałam tego toniku, ale wygląda na to, ze jest całkiem ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. RAMKA JEST PIEKNA! POKAZ BUCIKI :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudna ramka i szal ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramka genialna! chętnie też bym taką przygarnęła na swoją ścianę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dziś napadłam na Rossmana :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że nie sprawdził się w 100%.
    Zazdroszczę zakupów :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę szala :-) Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne te ramki:) i fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdzie ni widziałam tego toniku ale skoro jest taki sobie to nie ma co go szukać jakoś szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda,że tonik rewelacyjnych efektów nie dał, jednak mimo wszystko polecam hydrolat oczarowy no rewelacja :) bynajmniej jak dla mnie :) teraz chyba i nawet nawilżenia potrzebuje większego :)
    Cieszę się,że wisi i że Ci się marzenie spełniło :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że tonik nie ma działanie przeciwtrądzikowego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten tonik i tak jak ty uważam, że nic szczególnego

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello dear, like this?

    I wish you a good weekend. Congratulations on your blog, I like it a lot.
    is very beautiful.When you have time come and visit my blog too

    http://couturetrend.blogspot.it/

    I'm on facebook too, with a page refreshed all day.

    http://www.facebook.com/couturetrend1

    I hope your visit, Kisses

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zakupki :D mnie intrygują olejki z alterry tyle o Nich się tutaj pisze, ze sama z chęcią chcę wypróbować :) ale mydełko zapowiada się ciekawie, chociaż osobiście nie lubię mydeł :) raz jedyny trafiłam na takie naturalne fajne w rossmanie z nasionami- peelingujące :)
    no i czekam na recenzję pudru :)

    rameczka jest świetna! i bardzo praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam ten puder Synergen i jestem z niego na razie całkiem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka śliczna ramka! Można wiedzieć gdzie ją kupiłas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam ją w prezencie,ale była kupiona w PEPCO:)

      Usuń
  18. A jeszcze jedno. Działają te chusteczki Domol w ogóle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie,że działają:)To moi faworyci:)

      Usuń
    2. No to muszę dorwać jeszcze :) Jutro się przejdę do Rossmanka :D

      Usuń
  19. Znakomita ramka :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zakupy :) no i prezenty swietne ;D bardzo mi sie podobaja :) a ten tonik jednak mnie zachecil :P

    OdpowiedzUsuń
  21. rameczka jest cudowna :)
    A na te chusteczki farbujace poluję i jakoś ich znaleźć nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny prezent dostałaś :) a tego toniku nigdy nie używałąm :)

    OdpowiedzUsuń