poniedziałek, 10 września 2012

RECENZJA - RADOX - KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC!

Dobry Wieczór :)
Ciężkie dni przede mną...Poniedziałek - Wtorek - Środa - > praca po 10,5 H .
Ojjj,już mi słabo...Oby do piątku...
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który kupiłam przy okazji większych zakupów spożywczo - przemysłowych  w TESCO.
Co,to takiego ?

RADOX - KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC! 250 ml / 4,99 zł


Rozpieszczające doznanie dla ciała i zmysłów dzięki zapachowi wanilii i imbiru.
Ukoi Twoje ciało,zmysły i umysł :)


RECENZJA:
Moje Drogie...
RADOX - jest nowością,na Naszym Polskim rynku.Ma dosyć rozbudowaną gamę zapachową zarówno żeli pod prysznic,jak i płynów do kąpieli.Ceny w każdym sklepie są inne,mnie udało się natrafić na promocję w TESCO - 250 ml / 4,99 zł.Wybrany przeze mnie żel pachnie obłędnie - wanilia z imbirem - nie myślałam,że takie połączenie może być takim zaskoczeniem :) Żel jest koloru "lekko" żółtego,ma dosyć gęstą konsystencję.Pieni się bardzo dobrze a jego zapach unosi się w całej łazience.
Żel ten nie wysusza mojej skóry,nie uczula jej i nie podrażnia,jednak po kąpieli zapach w ogóle nie pozostaje na skórze,także możemy się nim delektować jedynie podczas kąpieli...A szkoda...
Moja ocena,to 5/6.

A Wy miałyście już styczność z tymi żelami bądź płynami do kąpieli? :)

15 komentarzy:

  1. mam identyczny, jak dla mnie jest spoko, pięknie pachnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś nie moge trafić na ten żel...

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już o nich. Nie powiem..ciekawią mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze o nim nie słyszałam, może kiedyś jak spotkam go na swojej drodze to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten zel jest bardzo popularny w anglii :D i czesto go kupuje :D popieram jest swietny :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie jakos ich reklama bardziej odrzuca niz przyciąga.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam...ale ostatnio kusił mnie w tesco zapach jednego, inny- z serii limitowanej (juz nie pamietam jaki zapach)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie się zapowiada , chyba wypróbuje ;)
    Super blog i ciekawe posty , obserwuje i zapraszam do mnie w wolnej chwili .
    Będzie miło jak wpadniesz ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa,bardzo mnie motywują do dalszego pisania:*

      Usuń
  9. Nie miałam. Ja kupiłam teraz żel z Luksji. Zobaczymy jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam ale zastanawiałam się nas tymi Radoxami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam takiego, obecnie używam żelu z Avon.;)
    ale może na ten też się skuszę ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam już o tej firmie,jednakże nie posiadam żadnej rzeczy z niej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mam dostępu do Tesco, i rzadko kupuje inny żel pod prysznic oprócz tego z Ziaji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. czsaiłam sie na te zele i szampony na tescowych polkach ale przy nastepnych zakupach p prostu wrzuce je do koszyka:)

    OdpowiedzUsuń