środa, 26 września 2012

RECENZJA - PERFECTA SPA - REGENERUJĄCA MASKA - SERUM DO RĄK! + PACZKI :)


Dzień Dobry Słoneczka :)
Witam Was w ciepłą,słoneczną środę :) Dzisiaj mam wolne a jutro jadę na weekend do rodziców - bardzo się cieszę,gdyż będę miała okazję więcej czasu spędzić z rodziną i spotkać się z Gonią :
http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was RECENZJĘ produktu,który już po pierwszym użyciu wygładził moje dłonie,szkoda tylko,że na jeden dzień...
Rano zawitał do mnie Pan listonosz z ogromną paczką od Ani :
http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :) z trzecią już edycją Naszego "My One Box".
Ania oszalała z ilością kosmetyków i jednocześnie zmotywowała mnie do nagrania swojego pierwszego filmiku.Od razu chcę zaznaczyć,że nie jest on wspaniały i zawiera liczne niedopowiedzenia oraz przejęzyczenia - mam nadzieję,że mi to wybaczycie,ale strasznie się stresowałam :p
Chcę Wam również okazać kolejną już paczkę z kosmetykami na Zlot Podkarpackich Blogerek,którą z kolei przyniósł mi kurier,ale...Wszystko po kolei...ZACZYNAMY:*

PERFECTA SPA - REGENERUJĄCA MASKA - SERUM DO RĄK! 2 x 6 ml / ok.3,00 zł


REGENERUJĄCA MASKA - SERUM : do wysuszonej  i spierzchniętej skóry dłoni na bazie arniki górskiej,ciekłej parafiny,olejku jojoba,alantoiny i gliceryny.Nawilża,zmiękcza skórę,koi i przyśpiesza naprawę mikrouszkodzeń naskórka.Tworzy na dłoniach tzw. " niewidzialne rękawiczki",zabezpieczając je przed utratą wody.

SPOSÓB UŻYCIA :
Po wykonaniu peelingu nałożyć na skórę dłoni grubą warstwę maski - serum.
Pozostawić na ok. 15 minut.Nadmiar wmasować okrężnymi ruchami.

WYGŁADZAJĄCY PEELING : na bazie sproszkowanego szafiru,ciekłej parafiny,masła ze skórki pomarańczowej,gliceryny i alantoiny.
Złuszcza zrogowaciałe komórki naskórka,działa łagodząco i nawilżająco.Tworzy na powierzchni skóry warstwę natłuszczającą.

SPOSÓB UŻYCIA:
Masować mokre dłonie peelingiem przez ok. 3 minuty,wykonując ruchy okrężne.
Następnie spłukać wodą i osuszyć.

RECENZJA:
Od niedawna zaczęłam stosować peelingi do dłoni.Jak wiecie pracuję fizycznie i moje dłonie każdego dnia są narażone na wszelkiego rodzaju uszkodzenia...Odczuwam,to bardzo intensywnie...
Moje dłonie są suche,spierzchnięte,zaczerwienione,dlatego peelingi,maski oraz kremy do rąk są dla mnie ukojeniem...Co sądzę o tym jednorazowym zestawie do pielęgnacji rąk?
Tuż po wykonaniu zabiegów,moje dłonie były gładkie,delikatne i pachnące - istna rewelacja.
Szkoda tylko,że następnego dnia wszystko wróciło do poprzedniego stanu...:-/
Moje dłonie znów są suche,spierzchnięte i zaczerwienione...Zawiodłam się troszeczkę...
Moja ocena,to 3/6.

Tymczasem...Mój już trzeci "My One Box" o Ani : http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ :)




A oto mój pierwszy filmik "może któraś z Was zechce go obejrzeć" : )


Wybaczcie sformułowanie na początku filmu,że "macie przyjemność" :p To ja "mam przyjemność" :)

A na KONIEC przedsmak Zlotu Podkarpackich Blogerek - paczka od kolejnej firmy :)



Pozdrawiam:*

36 komentarzy:

  1. wow co za box :o co do serum to myślałam nad nim nieraz- teraz na bank zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam to serum za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wielgaśny box! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo filmik;) fajnie;)
    a ta maseczka do rak tez i mi by sie przydala;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, nie można odtworzyć filmiku, ponieważ pisze, że filmik jest prywatny. A o co chodzi z tymi kosmetykami na zlot blogerek?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale wielgachne pudło :) Miłego testowania:*

    A filmiku niestety nie mogę otworzyć, bo pisze, że jest prywatny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZAPRASZAM:) Już wszystko powinno być z filmem OK:)

      Usuń
  7. Świetny filmik :) szkoda, że nigdzie nie natrafiłam na baner o tym podkarpackim zlocie :( sama coś myślałam, żeby zorganizować :) może się jeszcze kiedyś uda spotkać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)A zlot jeszcze nie jeden się trafi:*

      Usuń
  8. Już obejrzałam :) Filmik jak na pierwszy raz bardzo udany :D
    A kosmetyki świetne :)

    A o co chodzi z tą akcją "My One Box"??

    OdpowiedzUsuń
  9. Ziuziu moja droga, ten niebieski sypki "cień" nie jest cieniem a ten przeźroczysty płyn nie jest błyszczykiem. To jest brokat z żelem, czyli maziasz np. policzki żelem i posypujesz brokatem. Możesz zachować dla swojej małej Zuzi na bal czy Sylwestra ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale duuuuży BOX, świetnie, że je prezentujesz.. mam przynajmniej wgląd czego nie zdublować ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. o mamusiu cuudowny box :D taki wielgachny :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham :**** Tęsknie i czekam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Polubiłam się z tym kosmetykiem, ale masz rację, szkoda, że efekt jest tak krótkotrwały :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięx za komentarz. Ooo ten peeling chętnie bym przetestowała, dobra firma, więc biorę w ciemno hehe. Ile kosmetyków, fajna paka, nawet widzę jakieś cuksy się w niej zmieściły, życzę już teraz miłego weekendu, fajnie spędzić czas z rodzinką:))pozdr:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Oddaj boxa! :D Kurczę, a spotkania już się nie mogę doczekać. A jeśli chodzi o certyfikat to jednak nie byłam w rz...;/ i sama nie wiem jak odbiorę swój

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Nas załatwili z tymi certyfikatami,nie ma co...:-/

      Usuń
  16. Także miałam ten szafirowy peeling, ja byłam zachwycona. Pewnie związane jest to z Twoją pracą.
    Filmik super! Duża paczka:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. ale wielgaśny box:)
    Kochana, szalejesz z tymi prezentami dla Nas :) ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę,ale Ty również,przecież wiesz:D

      Usuń
  18. filmik wyszedł wspaniale :)
    miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz miły głos, mogłabyś czytać bajki dzieciom na dobranoc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj,ale potrafisz poprawić humor z wieczora:*

      Usuń
  20. wooow ale dostalas fajnego boxa ;) chyba tez zaczne robic peelingi na dlonie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam te serum do dłoni i do stop. Uwielbiam go, tylko szkoda, ze na krotko działają :(
    Mega duży box

    OdpowiedzUsuń