piątek, 14 września 2012

RECENZJA - ORIFLAME - NATURE SECRETS - ZŁUSZCZAJĄCY ŻEL POD PRYSZNIC! + NOWINY :)

Dobry Wieczór...
Można powiedzieć,że zaczął się weekend :) Ja jestem już po pracy i czekam,gdyż o 1:00 mam autobus do domu -> wyjeżdżam do rodziców 15 - 19.09.2012,jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu,choć czeka mnie nocna wyprawa :)Na dzisiaj przygotowałam dla Was post zbiorczy.Zacznę jednak od recenzji produktu,który otrzymałam od Ani : http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ - ZAPRASZAM:*

ORIFLAME - NATURE SECRETS - ZŁUSZCZAJĄCY ŻEL POD PRYSZNIC! 400 ml / ok.12,00 zł



Żel pod prysznic pachnący odżywczo z ekstraktami z mięty i maliny oraz złuszczającymi drobinkami.
Ma właściwości regenerujące i złuszczające martwy naskórek.

RECENZJA:
Hmmm...Zacznę od podstaw.Żel,jak widzicie jest koloru malinowego,jego zapach nie jest ani malinowy ani miętowy,ale całkiem przyjemny.Już niewielka ilość wystarcza aby żel zapełnił Naszą wannę pachnącą pianą.
Dobrze oczyszcza i nawilża skórę - bynajmniej jej nie wysusza.Niestety nie złuszcza,przynajmniej dla mnie efektu złuszczenia nie ma,ale przyjemność kąpieli w nim pozostaje,jednak nie kupię go w przyszłości,gdyż jakoś specjalnie mnie nie urzekł.
Moja ocena,to 4/6.

Aniu : http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ - DZIĘKUJĘ za możliwość przetestowania tego żelu:*

A oto moje Drogie Panie - moje dzisiejsze zakupy z ROSSMANNA :


- SYNERGEN - kremowy żel myjący do twarzy 5 w 1! 150 ml / 7,49 zł
- SYNERGEN - maseczka przeciwtrądzikowa! 2 x 7,5 ml / 1,69 zł
- RIVAL DE LOOP - PEEL - OFF - maska peelingująca! 2 x 8 ml / 1,19 zł
- MAX FACTOR - SMOOTH EFFECT - podkład nawilżający! 30 ml / 29,99 zł
- RIMMEL - WAKE ME UP - 020 TRUE IVORY - korektor! 7 ml - GRATIS do zakupów :)

- CLINIQUE - HIGH IMPACT - tusz do rzęs - 01 BLACK! 3,5 ml - wymieniony w DOUGLAS'ie :)

Co jeszcze mam dla Was?Kolejną przesyłkę z upominkami na Zlot Podkarpackich Blogerek :)


Już nie mogę się doczekać spotkania:)
DOBRANOC i udanego weekendu Wam życzę:*:*:*

P.S Z okazji bardzo ważnego dnia - życzę Marioli : http://zmalowanalala.blogspot.com/ oraz jej Narzeczonemu - wszystkiego DOBREGO na Nowej Drodze Życia:*:*:*

17 komentarzy:

  1. miałam ten podkład MF- dostałam ją gratis do tuszu i lekko fajnie krył dawał naturalny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ dobroci na to spotkanie nazbierałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten żel :)
    Widzę extra zakupy
    i paki na spotkanie...pozazdrościć :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam krem do rak malina z mięta- jest obłędny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Testuj ten korektor ;D i pisz nam tu szybciutko recenzję!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja juz od dawna mam wielka ochote na ten zel po prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jesteś pierwszą osobą, która negatywnie się wypowiada o tym żelu, na razie słyszałam same pozytywy. Spotkanie blogerek pewnie będzie niezapomniane, tym bardziej jak patrze jaką ilość prezentów szykujecie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest,to negatywna ocena:)Tylko ze wszystkich żeli,które do tej pory używałam,ten nie zachwycił mnie jakoś nadzwyczajnie:)

      Usuń
  8. maseczka peel off- strasznie ją lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zakupy;) i ten zel tez ciekawy, nie widzialam go jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  10. ten zel jest swietny :)) a ogólnie, to świetny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) :* masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń