czwartek, 20 września 2012

RECENZJA - NIVEA - ANGEL STAR - ANTYPRESPIRANT! + PRZESYŁKI :)

Dobry Wieczór Robaczki Moje :)
Wróciłam...Pierwszy dzień w pracy po wolnym już za mną :) Było dobrze,poza tym,że łapie mnie przeziębienie...Mam nadzieję,że wyjdę z tego obronną ręką :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was RECENZJĘ mojego ulubionego antyprespirantu oraz pochwalę się dwiema przesyłkami z tego tygodnia :)

NIVEA - ANGEL STAR - ICY KISS - ANTYPRESPIRANT! 100 ml / ok.9,00 zł


- wywołaj efekt WOW - wzbudź zachwyt!
- 48H skuteczna ochrona antyprespirantu!
- nie zawiera alkoholu!
- przebadany dermatologicznie!

RECENZJA:
Moje Drogie Panie - jest to jeden z niewielu antyprespirantów,który wkupił się w moje łaski :)
Dlaczego?Ma same plusy...
- jest wydajny
- rewelacyjnie pachnie
- długotrwale chroni przed nieprzyjemnym zapachem
- praktycznie nie zostawia białych śladów
Zdecydowanie mój faworyt :)Polecam Wam go serdecznie :)
Moja ocena,to 6/6.

A oto przesyłki,które otrzymałam w tym tygodniu :


http://www.verbena.biz/pl/ - ZAPRASZAM :)

W ramach akcji : "Poczta Cukierkowa" organizowanej na facebook'u otrzymałam takie oto cukierki :


- Pinia - odświeża oddech.
- Rumianek - kojąca moc natury.
- Głóg - ziołowa moc natury.

Kolejną przesyłką była nowa WSPÓŁPRACA,którą również nawiązałam dzięki portalowi facebook,jest współpraca z firmą : EQUALAN PHARMA : http://www.equalanpharma.eu/ - ZAPRASZAM :)


Do testów otrzymałam :
- Nova Clear - ACNE CREAM - Krem do cery tłustej,trądzikowej! 40 ml

Szkoda tylko,że krem posiada datę ważności do : 11/2012 :-/


To by było na tyle...Udanego wieczorku Wam życzę:*:*:*

15 komentarzy:

  1. Kurcze, nigdzie nie widziałam tego cacka:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam osób z cerą naczynkową, dobrze trafiłam?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne recenzje ;)
    mam ten antyperspirant, tyle że różowy i naprawdę polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś przyzwyczaiłam się do antyperspirantów w kulce, ale od jakiegoś czasu myślę o takim w sprayu :) Może warto zmienić nawyki :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie średnio zadowolił nie jest najgorszy ale znam lepsze mazidełka ;)z

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli to produkt od NovaClear z tej akcji dla blogerek na FB, to jest sznsa, że otrzymasz drugi produkt, ale z dłuższym terminem ważności. Tak piszą na swoim profilu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz,nie wiem czy chce mi się bawić w prośby o nowy produkt:-/

      Usuń
  7. Kochana nominowałam Cię do So Sweet Blog Award ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam różowy i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba przegapiłam akcję cukierkową ale pow.które są najlepsze :) gratuluję i ściskam tęsknie kocham :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas możesz się zgłaszać na FB:*

      Usuń
  10. oo muszę wypróbować ten antyperspirant :D

    OdpowiedzUsuń