czwartek, 13 września 2012

RECENZJA - MARIZA - LINIA SPA - ODŻYWCZE MASŁO DO CIAŁA! + PACZKA!

Hello Słoneczka :)
Tak,jak obiecałam,przychodzę do Was z recenzją produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od Pani Natalii "natalia.no@interia.pl" oraz Pani Marty z firmy MARIZA : http://www.klubmariza.pl/ - ZAPRASZAM!



MARIZA - LINIA SPA - ODŻYWCZE MASŁO DO CIAŁA! 200 ml / ok.12,00 zł


POZIOMKA
Odżywcze masło do ciała o gęstej konsystencji doskonale pielęgnuje Twoje ciało i otula je aromatem świeżych poziomek przynosząc słodycz i poprawiając nastrój.Bogata formuła preparatu zawiera olejek migdałowy,bawełnę,d-pantenol,masło shea i witaminę E,dzięki którym intensywnie odżywia oraz nawilża nawet bardzo suchą skórę.Posiada właściwości wygładzające,regenerujące i ujędrniające.
Odbudowuje oraz wzmacnia naturalną barierę hydrolipidową naskórka.Delikatnie go natłuszcza,łagodzi podrażnienia,likwiduje uczucie napięcia i szorstkości.Masło nadaje skórze wyjątkową miękkość,gładkość oraz pozostawia delikatny,słodki zapach.


RECENZJA:
No,moje Drogie Panie...Kupujcie i delektujcie się :)Masło jest REWELACYJNE :)
Pachnie obłędnie a zapach utrzymuje się na skórze przez długi czas.Dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania.Masło rzeczywiście odżywia skórę,pozostawiając ją miękką i delikatną.Zakochałam się :)
Moja ocena,to 6/6.

A oto kolejna paczka na Zlot Podkarpackich Blogerek :)

21 komentarzy:

  1. Cześć, mam do CIebie małe pytanko po jakim czasie otrzymałaś paczkę od firmy MARIZA? ;)

    Wgl to masełko musi mieć niesamowity zapach, chyba zamówię, bo uwielbiam tego typu kosmetyki ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo... Tso Moriri. Ciekawe jakie tam skarby naszykowane. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym się skusiła na masełko o zapachu poziomki!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście to nie przepadam za zapachem poziomki, ale wyglądem zachęca :).

    A ja może następnym razem załapię się na spotkanie blogerek :).

    OdpowiedzUsuń
  5. oj oj rozpieszczasz Nas:) Ja też szykuje niespodziewanki dla Was;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś:*
      Staram się,żebyście były zadowolone:*

      Usuń
  6. Fajny blog :D


    Zapraszam do mnie :
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/
    Oraz do polubienia mojego profilu, na facebooku:
    http://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998

    OdpowiedzUsuń
  7. tak sobie teraz pomyślałam, ile musiałaś czasu spędzić na taką organizację spotkania! Podziwiam Cie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w takim razie to maselko musi byc idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo, bardzo dużo dobrego czytam wszędzie o tym maśle o ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojeeej, szkoda, że wcześniej tu nie trafiłam, bo z chęcią na na spotkanie Podkarpackich Blogerek bym się wybrała, bo akurat jestem z Rzeszowa :) Ale doczytałam, że już zamknęłaś listę, może następnym razem się uda.
    Masło wydaje się świetne, w ogóle uwielbiam wszelkiego rodzaju masła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te poziomkowe masło musi przepięknie pachnieć :>


    Zapraszam do mnie na recenzję balsamu brązującego MARIZY :)

    OdpowiedzUsuń