poniedziałek, 3 września 2012

RECENZJA - EVOLUDERM - LAIT CORPS - MLECZKO DO CIAŁA!

Dobry Wieczór :)
Późno już...Wiem,ale dopiero teraz mam chwilę czasu...Pracowałam a po powrocie czekały na mnie dwa awiza,które muszę jutro przed pracą odebrać :) Ciekawe co na mnie czeka :p
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu który otrzymałam w ramach współpracy od firmy
Get In Touch : http://getintouch.pl/ - ZAPRASZAM ! oraz firmy Sense&Body : http://www.senseandbody.com/start.html - ZAPRASZAM !




EVOLUDERM - LAIT CORPS - MLECZKO DO CIAŁA! 500 ml / ok.28,00 zł

Mleczko do ciała francuskiej marki EVOLUDERM z masłem shea.
Opracowany dla delikatnej skóry.
Wzbogacony gliceryną,pozostawia skórę jedwabiście gładką,miękką i pachnącą.
Testowany dermatologicznie.



RECENZJA:
Hmmm...Bardzo lubię kosmetyki zawierające w swoim składzie masło shea.Miałam kiedyś żel pod prysznic,którego wiodącym składnikiem było właśnie masło shea i przepadłam totalnie.
Niestety z tym mleczkiem tak nie było.Jak na tę cenę - ok.28,00 zł oczekiwałam czegoś więcej.
Fakt,butelka jest duża,ale już od pierwszego powąchania oraz użycia można się zrazić...
Mleczko jest dosyć rzadkie,ma lekko kremowy kolor,dziwnie pachnie...Nawet nie wiem do czego mogłabym Wam ten zapach porównać.Rozprowadza się dosyć dobrze i równie dobrze wchłania.
Nie wysusza skóry,nie uczula jej i nie podrażnia...Nie mogę jednak znieść tego dziwnego zapachu,dlatego nie używałam go za długo...Nie polecam,chyba,że lubicie wyzwania...
Moja ocena,to 2/6.

Dobranoc:*

13 komentarzy:

  1. take uwielbiam masło shea, nie długo otrzymam je w czystej postaci
    szkoda, że ten produkt nie przypadł Ci do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze mówiąc za taką cenę nie spojrzała bym nawet na ten produkt, jest dużo produktów tańszych i po Twojej recenzji widzę że lepszych :)

    Ostatnio pisałam Ci, że nigdzie nie widzę kosmetyków z Bingo-spa, wczoraj byłam na zakupach w Auchan i co moje oczy ujrzały? :D właśnie te kosmetyki! :D Tylko teraz nie wiem na co się zdecydować, mam ubytek maseczek do włosów, masz jakąs godną polecenia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również w coraz,to nowych miejscach widuję kosmetyki BINGO SPA:)I przyznam,że nie są takie drogie:)
      A co do maseczek do włosów,jedyną jaką używałam była maseczka ze spłukiwaniem z DOVE "niebieska" - była bardzo fajna,także spróbuj,będziesz zadowolona:)

      Usuń
  3. Jak rzadkie, to mało masełka. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena jak z kosmosu :O/ produkt jakiś kiepski :(

    OdpowiedzUsuń
  5. opakowanie też jak widzę mało praktyczne, dobrze ze sa tańsze i lepsze produkty;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że się nie sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  7. To opakowanie to też zupełnie nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. no to nieciekawie..
    na szczęście nigdy nie używałam.. i nie spróbuje..:)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz co, moje włosy wyjątkowo nie lubią się z rumiankiem, przez to, że były rozjaśniane i teraz ciężko mi utrzymać ciemny kolor, mimo, że to było rok temu, więc nie u każdego będzie to tak widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mimo twojej recenzji jakos mnie kusi to mleczko :P

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie cena nie zachęca, biorąc pod uwagę że można znaleźć wiele świetnych smarowideł za połowę tej kwoty :)

    OdpowiedzUsuń