środa, 5 września 2012

RECENZJA - BINGO SPA - KOLAGENOWE SERUM DO MYCIA TWARZY!

Moje Drogie Panie...
Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Bingo Spa : http://www.bingo.net.pl/ -
ZAPRASZAM:) Również od tej firmy otrzymałam trzy produkty do przetestowania.
Jednym z nich jest produkt,którego recenzję przygotowałam dla Was na dzisiaj.



BINGO SPA - KOLAGENOWE SERUM DO MYCIA TWARZY! 300 ml / 9,90 zł



Kolagenowe serum do mycia twarzy "Bingo Spa" o kremowej,puszystej konsystencji i subtelnym zapachu.
Delikatnie myje i pielęgnuje pozostawiając skórę odżywioną,nawilżoną i pachnącą.
Serum Bingo Spa zawiera czysty kolagen i kwas mlekowy.Kolagen stanowi 1/3 całkowitej masy białek tworzących tkankę skórną i jest jej najważniejszym składnikiem.

Po 25 roku życia,w komórkach skóry zaczyna ubywać kolagenu,słabną włókna kolagenowe powodując utratę jędrności i elastyczności,pojawiają się zmarszczki.
Fizjologiczny proces starzenia się skóry polega na postępującym przekształcaniu się kolagenu rozpuszczalnego znajdującego się w młodej tkance do postaci nierozpuszczalnej,która traci zdolność pobierania wody.Skóra traci wówczas elastyczność,staje się sucha oraz pojawiają się zmarszczki.


Aby utrzymać skórę twarzy w doskonałej kondycji,zachować jej zdrowy i młodzieńczy wygląd,należy systematycznie dostarczać jej kolagenu np.przez codzienne stosowanie.

Kwas mlekowy poprzez usunięcie zbędnych zrogowaciałych komórek,ułatwia przenikanie kolagenu w głąb skóry.

RECENZJA:
Tak,jak wiecie nie od dziś...Nie przepadam za produktami do mycia twarzy o takiej konsystencji,jak ta.
Ale...Przetestowałam...W końcu - która z Nas chce stać się zawczasu posiadaczką zmarszczek.
Produkty z kolagenem są dobrym wynalazkiem,zważając na to,że pomagają Naszej skórze zachować młodość.Po użyciu Nasza skóra jest czysta oraz nawilżona.Serum ma biały kolor,kremową konsystencję oraz delikatny zapach...
Ma atrakcyjną cenę,jest wydajne...Nie uczula,nie podrażnia...Jest OK:)
Polecam,warto spróbować.
Moja ocena,to 5/6.

A co Wy myślicie o kosmetykach z Bingo Spa? :)

15 komentarzy:

  1. mmm nie miał m:P ale wydaję się bardzo fajny co zresztą też czytałam na innych blogach hi

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bardzo na plus samo opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę rzadkie niestety, ja wolę gęstsze żele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z tego co piszesz to jest ok, ale osobiście nigdy nie używałam..;)

    Zapraszam http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam wielka ochote na produkty z bingo spa :D jest juz ich tyle ze nie wiem na co sie zdecydowac :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie bardzo kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena jest zachęcająca i fakt iż butla posiada pompkę:)
    Nie miałam okazji testować nic z tej firmy,ale jestem zainteresowana ich niektórymi produktami. Może kiedyś skusze się na zakup tego serum.

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno kupie cos z tej firmy ale najpierw musze wykonczyc to co mam w domu

    OdpowiedzUsuń
  9. czytałam o ich kosmtykach dużo dobrego :) jak będę miała troche pieniędzy na pewno zrobię u nich jakies wieksze zamówinie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena kusząca,firma również :) szkoda,że ich produkty nie są dostępne w normalnych sklepach stacjonarnych.

    OdpowiedzUsuń
  11. może kiedyś kupię :)
    P.S zrobiłyśmy zakładkę wymiankową zerknij :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy można to dostać "nie przez internet?" :(

    OdpowiedzUsuń
  13. super, że jest pompka - mogliby zacząć dołączać ją i do balsamów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie lepiej się używa produktów z pompką:)

      Usuń
  14. Juz widziałam ten produkt na innych blogach i sama się nad nim zastanawiam

    OdpowiedzUsuń