niedziela, 30 września 2012

RECENZJA - BIELENDA - DWUFAZOWY OLEJEK DO KĄPIELI! + buty :)

Dobry Wieczór :)
NIEDZIELA - jak dla mnie bardzo pracowita,ale jestem już w domu,po kąpieli,oglądam Master Chef'a :)
Może wreszcie nauczę się gotować :P Przygotowałam dla Was RECENZJĘ produktu,który otrzymałam w BOX'ie od Marioli : http://zmalowanalala.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)
Tak,jak również obiecałam chcę Wam również pokazać buty,które ostatnio kupiłam - przepraszam za jakość zdjęć.

BIELENDA - DWUFAZOWY OLEJEK DO KĄPIELI - AFRYKA SPA - FIGA&DAKTYL!
400 g / ok.13,00 zł


Zawiera BIO OLEJEK ARGANOWY - naturalne źródło gładkiej skóry :)

"Wyrusz w podróż marzeń.Odkryj niezwykły świat egzotycznych zapachów i roślin.
Zanurz się w świecie rytualnej pielęgnacji ciała."

Dwufazowy olejek do kąpieli i pod prysznic wykorzystuje niezwykłe właściwości roślin rytualnych Afryki - zapewnia zmysłową i odprężającą kąpiel w delikatnej śmietankowej pianie.Twoja skóra odzyska niezwykłą miękkość,gładkość i właściwe nawilżenie.Egzotyczny,ciepły i korzenny aromat olejku poprawia samopoczucie ,pobudza i dodaje energii.
O piękno Twojej skóry zadba FIGA i DAKTYL - dzięki bogactwu witamin ,cukrów i soli mineralnych te afrykańskie owoce zmiękczają naskórek ,nawilżają go i nadają skórze jedwabistą gładkość,przeciwdziałają procesom starzenia.

RECENZJA:
Moje Drogie Panie - ZAKOCHAŁAM SIĘ!!!Po raz pierwszy miałam i mam styczność z takim dwufazowym olejkiem do kąpieli.Jaki jest - jest wspaniały.Przed użyciem,należy go wstrząsnąć do uzyskania jednolitej konsystencji.Jak,to olejek jest rzadki,tłusty i ma intensywny korzenny zapach - istne szaleństwo.
Po zmieszaniu z wodą,delikatnie się pieni,tak,tak...Pieni się :) Jego zapach unosi się w całej łazience i pozostaje na skórze co mnie bardzo cieszy,jednak nie to wszystko jest najważniejsze - najważniejsze jest,to,że doskonale nawilża moją skórę,która po kąpieli jest pachnąca,delikatna w dotyku,aksamitna.
Polecam serdecznie :)
Moja ocena,to 6/6.

A oto moje buty,które zakupiłam podczas ostatnich zakupów z Gonią :
http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)

1.Coś na JESIEŃ - uwielbiam tego typu buty! 39 zł


Buty są czarne - na żywo wyglądają o niebo lepiej :)

2.Coś zanim JESIEŃ nadejdzie bądź do pracy! 15 zł


Spokojnej nocy Wam życzę:*

19 komentarzy:

  1. gdzie Ty znalazłaś baletki w takiej cenie ? :D piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna cena za butki, ja też szukam czegoś na jesień i potem na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ci zazdroszczę tego kosmetyku, muszę się za nim gdzieś rozejrzeć :D A buty - świetne okazje cenowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne buty ;D
    szczególnie botki :D
    i super ten olejek..;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja właśnie nie przepadam za korzennymi zapachami w kosmetykach:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, zapraszam do zabawy http://bambusowy-raj.blogspot.ro/2012/09/tag-pazdziernik-miesiacem-maseczek.html

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny tenn zel :D a balerinki piekne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty genialne :) o olejku pierwszy raz słyszę a gdzie go zakupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy inaczej gdzie go Mariola zakupiła ? :0) bo nie wiem czy w Twojej rodzimej firmie będzie czy nie mam co iść ?

      Usuń
    2. Musisz zapytać Mariolę,gdzie go kupiła,w każdym razie w ROSSMANNIE go nie ma.

      Usuń
  9. Buty na jesień - też takie lubię, bo na co dzień wygodne :)
    Olejku nie znam. A baletki - do pracy jak najbardziej.
    Pozdrawiam, miłego dnia:)
    ps
    Też oglądam Master Chef'a ....zawsze się śmiejemy ze znajomymi i na program mówimy "oddaj fartucha" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś podobne bądź takie same te pierwsze jesienne buty, zależy z jakiego materiału są, ale sa baardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To super, że olejek się sprawdził. Sama miałam sobie ochotę zakupić jego zieloną wersję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja czaje się na sole z bielendy bo za olejkami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń