niedziela, 2 września 2012

RECENZJA - ASTOR - SKIN MATCH - PUDER!

Witam Was serdecznie:)
Z racji tego,że mamy niedzielę mam dzisiaj bardzo leniwy dzień.Nie robię praktycznie nic,ale po całym tygodniu pracy,należy mi się:)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję pudru,którego używam na co dzień...
Kupiłam go w ROSSMANNIE po okazyjnej cenie "kosztował wtedy ok.18,00 zł",ale...
Czy jestem z niego do końca zadowolona?Hmmm...

ASTOR - SKIN MATCH - PUDER! 7g / ok.40,00 zł - 100 IVORY


Puder SKIN MATCH idealnie dopasowujący się puder do Twojej cery.
NATURALNA PERFEKCJA!!!
Puder idealnie dopasowuje się do cery,zapewniając naturalne wykończenie makijażu.
Tworzy jedność,naśladując naturalny kolor i strukturę skóry.
100% naturalnego efektu.Zero niedoskonałości.
Tak wyjątkowy jak TY!



RECENZJA:
Kupiłam ten puder pod wpływem impulsu,a może pod wpływem atrakcyjnej ceny,gdyż był w promocji za nie całe 18,00 zł :) Uśmiechał się do mnie więc się skusiłam...Czy żałuję?Po części tak...
Zacznę jednak od pozytywnych stron tego pudru.Na pewno dużym plusem jest lusterko,które kryje się  w środku oraz wydajność,bo na jedno użycie nie jest konieczna duża aplikacja.Puder jest bezzapachowy i bez trudu się rozprowadza...Jednak...Nie dopasowuje się do końca do cery,tak jak,to obiecuje producent...
Po wyjściu na zewnątrz,widoczny jest niestety jego nadmiar "pomimo iż nigdy nie przesadzam z nadmierną aplikacją,gdyż nie chcę wyglądać śmiesznie".Dodatkowym minusem jest gąbeczka,która ma okropny zapach "już od samego początku" - muszę ją koniecznie wymienić.Wolę nie myśleć ile zarazków się w niej kryje...
Ogólnie...Nie wiem czy mogę go polecić,gdyż jakbym wiedziała jaki będzie efekt przygody z nim,sama nie skusiłabym się na kupno.
Moja ocena,to 3/6.

A czy WY miałyście styczność z tym pudrem?
Może dla Was okazał się rewelacyjny?
A może macie inny,sprawdzony,który mógłby podbić moje serce?:)

Czekam na Wasze propozycje:)

15 komentarzy:

  1. nie używałam;)
    pozdrawiam,zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam z nim do czynienia:)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam i chyba się nie skuszę :)
    Prowadzę teraz bloga z koleżanką i jak tam
    ? jutro paczkę wysyłasz do mnie ? (beata )
    napisałam do ciebie na adres mam nadzieję że odpiszesz tylko napisałam z innego adresu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieraz się nad nim zastanawiam i jestem ciekawa jak u mnie zareaguje, jeżeli będzie jeszcze kiedyś w takiej atrakcyjnej promocji, w jakiej Ty go zakupiłaś to pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam i teraz na pewno się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę Ci polecić puder transparentny z Vipery (taki z różowym puszkiem^^) albo ja kupiłam w lidlu (już raczej go nie dostaniesz) Cien - mój kolor to 1 natural. Oba ładnie matują, nie widać nadmiaru tak jak z tym Twoim i nie zapychają ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam..:)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie o niebo lepszy jest Stay Matte z
    rimmela:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go i raczej nie kupię ;)


    PS U mnie konkurs, jeśli masz ochotę wziąć udział, zapraszam :)
    http://optymistyczne-dni.blogspot.com/2012/09/konkurs-u-optymistycznej.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze że skorzystałaś z promocji,ale chyba i tak okazał się małym nie wypałem,po Twojej recenzji nie zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm, jeśli chodzi o takie kosmetyki z Astor, to jakimś dziwnym trafem nigdy mi nie przypasują, Twoja recenzja jedynie utwierdza mnie w przekonaniu, że nie mam co wydawać kasy na produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, znam takie śmierduchające gąbeczki. ten zapach zostaje nawet na skórze. Puder chyba mało ciekawy, na pewno nie kupię. Pozdrawiam i ściskam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm myślałam, że wpis będzie o pokładzie z tej firmy i w dodatku nazwa ta sama. :D
    To dziwne, ale nie używam pudru, chyba będę się musiała zastanowić w końcu bo może jednak jest mi potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja na poczatku pomyslalam ze to cien do powiek :)

    OdpowiedzUsuń