niedziela, 9 września 2012

RECENZJA - AA - MASECZKA AKTYWNIE OCZYSZCZAJĄCA!

Witajcie Serduszka :)
Przyjemna NIEDZIELA właśnie mija...Dlaczego?
Mam wolne w pracy,byłam z koleżanką na ZAKUPACH "wracając do domu brakowało mi rąk" i świeci słońce :)
Piszę dla Was słuchając : Asaf Avidan & Themojos - One Day Reckoning Song i jestem szczęśliwa,tak po prostu :* Kocham takie dni <3
I przy okazji Wszystkiego NAJ dla Was Piękne z okazji kolejnego ważnego dla Nas blogerek i Kobiet przede wszystkim dnia :*:*:*


AA - MASECZKA AKTYWNIE OCZYSZCZAJĄCA! 10 ml / 3,99 zł

Oczyszczająca maseczka aktywnie usuwa wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry i przywraca jej świeżość oraz gładkość.


- SKUTECZNIE OCZYSZCZA
Biała glinka oraz tlenek cynku,usuwając obumarłe komórki naskórka,znakomicie oczyszczają skórę i pozostawiają ją gładką w dotyku.
- ZAPOBIEGA POWSTAWANIU ZASKÓRNIKÓW
Kompleks oczyszczający odblokowuje pory,ograniczając proces powstawania zaskórników,oraz przywraca skórze zdrowy koloryt.
- WZMACNIA FUNKCJE OCHRONNE
Wieloskładnikowy mikrolipidowy system MLS tworzy mikrobarierę ,która zapewnia spoistość komórkową,zwiększając tolerancję skóry na wpływ czynników zewnętrznych będących przyczyną nadwrażliwości.


STOSOWANIE:
Nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy "omijając okolice oczu",szyi i dekoltu.
Zmyć letnią wodą po 10 minutach.Dla wzmocnienia efektu,przed maseczką zastosować wybrany peeling AA Technologia Wieku.

RECENZJA:
Kupiłam tę maseczkę z ciekawości...Jak widzicie,jest ona koloru białego.Ma bardzo delikatną konsystencję,co bardzo mnie zdziwiło,gdyż większość maseczek,które stosowałam miały dosyć gęstą konsystencję.Jakie są moje spostrzeżenia po jej zastosowaniu?Hmmm...
Sama nie wiem.Fakt,skóra jest oczyszczona,ale na pewno nie w 100%.Wągry jak były,tak nadal są,zaskórniki również - wiem,że po zastosowaniu jednej maseczki nie będę miała idealnego efektu,ale...
Jednak efekt mógłby być widoczny a jak dla mnie,niestety nie jest...
Chyba warto zainwestować w coś innego.
Moja ocena,to 3/6.

Udanego wieczoru Wam życzę:*

13 komentarzy:

  1. dzięki za recenzję..:)
    raczej nie kupię ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że się nie sprawdziła.
    A możesz mi napisać jeszcze ile czekałaś na przesyłkę od marizy ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szukam czegoś właśnie na wągry, szkoda że maseczka nie działa

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że sprawdza się tak słabo. :( chyba nie warto sobie nią zawracać głowy, jak tak.
    Idę sobie porządny dzień spa zrobić!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że maseczka pomimo ceny taka troche zbublowana ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na nową odsłonę bloga http://pissing666.blogspot.com/ oraz aktualizację zakładki wymiankowej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ktoś mi się włamał na pocztę,niemogę nic zrobić.. ;c zmienił hasło. pisz na gg : 11040125

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Dziękuję za miłe słowa dotyczące mojej ślubnej stylizacji! :) Trzymam kciuki za Twojego bloga, pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego! :-)
    styl-szyk-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. taki sredniaczek jednym slowem :)

    OdpowiedzUsuń