sobota, 29 września 2012

PolskiBus.com - ZAPRASZAM :)

Dobry Wieczór Moje Drogie...
Na dzisiaj nie przygotowałam dla Was żadnej RECENZJI.
O 21:00 wróciłam do Rzeszowa,jestem już po kąpieli i szykuję się do snu,gdyż jutro pracuję od samego rana,bo już od 7:30 do 18:00,także chcę wypocząć...Jednak przed snem chcę Wam się pochwalić moją królewską podróżą Ostrowiec Świętokrzyski - Rzeszów linią firmy Polski Bus :
http://www.polskibus.com/ - ZAPRASZAM :)
Nie spodziewałam się,że w Polsce istnieje coś tak wspaniałego!!!Firmie Polski Bus należą się ukłony oraz ogromne brawa - za co?Za wszystko:)Pierwszy raz spotkałam się z tak wspaniałą firmą...
Rewelacyjny autobus - bus,rewelacyjna obsługa,rewelacyjna podróż :)


Bilety są tanie,gdyż ceny zaczynają się już od 1 zł + 1 zł za REZERWACJĘ - wszelkie informacje znajdziecie tutaj : http://www.polskibus.com/ :)

Podczas podróży w autobusie - busie,który jest mega - ekskluzywny...


Posiada czynną toaletę,co nie zdarza się w żadnym autobusie...
Co mnie zaskoczyło najbardziej?
Tuż po odjeździe,po autobusie chodziła Pani z wiklinowym koszykiem i rozdawała pasażerom...


Tak,dostałam loda :)
A po godzinie ta sama Pani chodziła i proponowała pasażerom herbatę bądź kawę,do których każdy dostawał ciasteczka...


I,to wszystko zupełnie za darmo...
Była,to najprzyjemniejsza podróż w moim życiu :) Od dzisiaj jeżdżąc do domu rodzinnego będę wybierała tylko firmę Polski Bus - jest rewelacyjna :)

DOBRANOC:*

24 komentarze:

  1. Polski Bus jest naprawdę ciekawy. ;)
    Świetne podejście do klientów. I jaka tania podróż :D

    Dobranoc ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też słyszałam o niej wiele dobrego, niestety jeszcze nie miałam okazji jechać z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow :D ciekawa jestem czy tego typu busów jest więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w takim szoku, że nie wierzę O_O Nie wiedziałam, że funkcjonuje u nas coś tak świetnego :D A jednak się da :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre bo Polskie jak to mówią ;d Widzę te autobusy codziennie ponieważ w Poznaniu odjeżdżają z pętli autobusowej, na której codziennie ląduje dwa razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo mówisz? No to milutko, nie to co w polskich pociągach hehe, gdzie mimo obecności toalet nie nadają się do skorzystania, albo nie ma gdzie siedzieć w przedziałach, z braku miejsc ludzie stoją w korytarzach-dlatego omijam szerokim łukiem środki transportu w miarę możliwości,ale czasami trzeba, wtedy może na autokar o którym piszesz się skuszę:)!!!U mnie nowa nota zapraszam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. wooow ja rowniez jestem w szoku ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty pieronie jeden ja się tu martwie czy dojechałaś szczęśliwie z tego dworca cała i zdrowa a Ty zamiast mi smsa napisać to posta pisze i jak Cię tu w pośladki nie kopnąć nałogowiec jeden :P ale dobrze,że przynajmniej wiem że wszystko dobrze i że jesteś w domu bo Ci o 4 w nocy wiad.pisałam,miłej pracy :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja PolskimBusem jadę w listopadzie do Gdańska, mam nadzieję, że też będzie miło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam okazję jeździć polskim busem, ale to w tamtym roku jeszcze to nie było gratisowych lodów, ani kawy. Ale komfort jazdy jest nieporównywalny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. polskiBus wymiata nie ma co.. wszyscy znajomi się rajcują:)) moze i mnie będzie kiedys dane:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś z Ostrowca Świętokrzyskiego ? ;o

    OdpowiedzUsuń
  13. ALe luksus : D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bardzo lubię Polskiego Busa! Baaardzo często zdarza mi się jeździć nim do i z Berlina. Na tej trasie co prawda nigdy nie zdarzyło mi się dostać kawy czy lodów, ale sama podróż zawsze jest bardzo wygodna, super fotele, klimatyzacja, toaleta, nie ma tłoku, kulturalni kierowcy...I do tego tanie bilety :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię PolskiegoBusa :)
    WPADAJ DO MNIE WYGRAĆ BUTY :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze słyszę :-) Ale jak widać firma na medal, super!

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ... rewelacyjny ten autobus :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam żadnej negatywnej opinii o tej firmie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że w moje okolice nie jeździ taki autobus;/ jeżdżenie zwykłymi PKS-ami obrzydło mi do granic możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny ten bus! Też chętnie bym się takim w podróż wybrała :)

    OdpowiedzUsuń