poniedziałek, 24 września 2012

Paczki :)

Hello -> PONIEDZIAŁEK - rozpoczęłam z uśmiechem na ustach :)
Dlaczego?Tuż przed pracą odwiedził mnie Pan listonosz z dwiema przesyłkami.
Pierwsza była paczka z wymianą BOX'ami kosmetycznymi z Oliwią :
http://perfect-beauty-blogg.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)
Druga zaś z wymianą kosmetykami z Joanną : http://pissing666.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)

Zobaczcie same dlaczego PONIEDZIAŁEK czasami potrafi być przyjemny :)

BOX od Oliwii :



Co dostałam od Oliwii :
- MIRACULUM - peeling myjąco - wygładzający! 200 ml
- NESTI DANTE - naturalne mydło toaletowe kolagen! 250 g
- RIMMEL - VOLUME FLASH - tusz do rzęs!
- VIRTUAL - cień do powiek!
- MONTAGNE JEUNNESSE - maseczka z białej czekolady głęboko oczyszczająca! 17 g
- FLOS LEK - IDEAL SKIN - antybakteryjny krem matujący! 50 ml
- ROMANTIC SPA - musujące kule do kąpieli! 8 szt.
"na początku myślałam,że to czekoladki i chciałam je zjeść " :P
- HEAN - rozjaśniający puder w kulkach!
- próbeczki :)

PRZESYŁKA od Joanny :


- AVON - PLANET SPA - wygładzająca maseczka do twarzy! 75 ml
- AVON - perełki rozświetlające do twarzy! 22 g
- próbeczki :)

Od jutra zaczynam również walkę ze swoimi niedoskonałościami na twarzy,w związku z czym poczyniłam zamówienie w aptece internetowej : http://www.doz.pl/ - ZAPRASZAM :)


- LEKO - gaziki jałowe nasączone 70% alkoholem - 10 saszetek!
- AVET PHARMA - BRATEK PLUS - zdrowa i gładka cera - tabletki - 50 tabletek!
- spirytus salicylowy - 50 g!
- GSK - TORMENTIOL - maść - 20 g!

A jak Wy walczycie ze swoimi niedoskonałościami?
DOBRANOC:*

22 komentarze:

  1. Boże dziewczyno! dobrze, że Cię nie otrułam tymi kuleczkami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A skąd Zuzia to wie? Ale za życzenia dziękuję i życzę dobrej nocki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym kremie antybakteryjnym z FlosLeku - podobno świetny! Sama niestety nigdzie go nie spotkałam. A maść Tormentiol - u mnie niezastąpiona jeśli chodzi o gojenie wyprysków, znacznie szybciej znikają, można stosować również na podrażnione czy łuszczące się miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde, też chcę takiego boxa;)
    i również kocham góry;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemnie zaczęłaś poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na moje nie doskonałości stosuję maseczki, no ale one niestety pomagają tylko w małym stopniu ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. :-) Ach te testowanie, gdzie Ty to wszystko mieścisz? ;-)Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ojejku ile cudowności ;) teraz czekamy na recenzje ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. po takich paczuszkach z samego rana tez bym miala dobry chumor :D

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie pani w aptece poleciła mi TORMENTIOL bo mi nieprzyjaciele wyskoczyli na linii szczęki

    OdpowiedzUsuń