wtorek, 4 września 2012

Nowa WSPÓŁPRACA! + paczki :)

Hello Słoneczka :)
Co u Was słychać?Jak minął dzień?Bo mnie dosyć przyjemnie...Dzień w pracy minął szybko :)
To jest najważniejsze.Jutro wolne...Co oznacza sprzątanie oraz leniuchowanie :)
Dzisiejszy dzień obfitował również w paczki :) Z nowymi współpracami oraz wymianą.

Zamówienie z Yves Rocher :


- Yves Rocher - CULTURE BIO - odżywczy żel pod prysznic! 200 ml / 8,90 zł
- Yves Rocher - PURE SYSTEM - maseczka głęboko oczyszczająca! 2 x 4 ml / 4,90 zł
GRATIS!
- Yves Rocher - CURE SOLUTIONS - maseczka przywracająca świeżość i blask! 50 ml
- Yves Rocher - MINCEUR DETOX - żel! 5 ml

Współpraca z firmą Werner i Wspólnicy : http://www.werner.pl/ - ZAPRASZAM! :)


RILASTIL INTENSIVE - krem do skóry delikatnej z problemami naczynkowymi! 50 ml


Współpraca z firmą CARMEX : http://poland.mycarmex.com/ ZAPRASZAM! :)


CARMEX - nawilżający balsam do ust! 7,5 g


Wymiana z Beatą : http://pissing666.blogspot.com/ - ZAPRASZAM! :)


- AVON - SENSES - żel pod prysznic! 250 ml
- AVON - PLANET SPA - maseczka głęboko oczyszczająca pory Tajski Kwiat Lotosu! 75 ml

To by było na tyle:)
Dobrej nocy Wam życzę:*

P.S Zapraszam Was serdecznie na ROZDANIE,które organizuje :
AMANTE DE LA MODA : http://lamodadebelleza.blogspot.com/2012/09/rozdanie.html :)


ZAPRASZAM:)

26 komentarzy:

  1. o maseczce z Avonu słyszałam wiele dobrego, napisz koniecznie jak sprawdziła się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tonik z Pure System, a raczej jego miniaturka jest w jakieś gazecie i kosztuje cale 3-4 zl =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i musiałam ruszyc tylek sprzed kompa. To się nazywa poświęcenie =p
      Pani Domu 3.99 zł. Do wyboru 4 próbki

      Usuń
    2. DZIĘKUJĘ - jutro idę więc po Panią Domu:*

      Usuń
  3. O pozazdrościć takich dobrodziejstw ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie dostać tyle paczuszek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zaciekawiła mnie współpraca z firmą Werner o wspólnicy, może parę słów o niej?

    OdpowiedzUsuń
  6. znów paczki super ;D
    gratuluje :) miłego testowania ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na recenzję tej maseczki z planet spa, bo sama chcę ją sobie kupić :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. oo świetnie ;)
    gratuluję :D
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję współprac:) daj znać jak się spisze ten krem na naczynka

    OdpowiedzUsuń
  10. O!:D Fajne współprace, strasznie jestem ciekawa tego kremu na naczynka. Ja swego ideału jeszcze nie znalazłam. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy ;]
    Mnie ta maseczka z Avonu uczuliła, nie można jej stosowac świezo po opalaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne produkty :) i gratuluje wspoprac :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. hej, taka współpraca z firmą kosmetyczną jest bardzo fajna.
    Gratuluje. !
    Mam pytanie : czy oni patrzą na długość prowadzenia bloga ?
    Na co jeszcze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc,to nie wiem jaka jest zależność z kim firmy podejmują współpracę a z kim nie:)

      Usuń
  14. super paczuszki, same dobrodziejstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cieszę się że paczka wreszcie doszła :)
    miłego testowania;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje:)
    Zapraszam do siebie na Carmexowy konkurs, może coś narysujesz bądź ,,zmalujesz'':)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawi mnie ta maseczka z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! Czekam na recenzję kremu z RILASTIL. Mam cerę naczynkową, więc jestem go ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Carmex zawiódł mnie na całej linii, usta mi popękały i szczypały

    OdpowiedzUsuń
  20. U Ciebie się bardzo dużo dzieje :) gratuluję współprac :) dziś odezwała się do mnie firma Werner i Wspólnicy właśnie z propozycją testowania tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Carmex jest super, co prawda to prawda, równie dobry jest tisane, kojarzysz moze? Oba są w podobnej cenie. Z yr są świetne żele pod prysznic, nie pamietam jaka to była roślina, chyba werbena, albo coś w ten desen, cudo zapach, taka niebieska buteleczka:))

    OdpowiedzUsuń