niedziela, 16 września 2012

Dla Cioci Gosi - Zuzia :*

Dzień Dobry :*
Moje Drogie - ten post jest w szczególności skierowany do Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ :*
Na wczorajszym spotkaniu Gonia nie zapomniała również o mojej chrześnicy Zuzi i również dla Niej kupiła dwie śliczne opaski - DZIĘKUJEMY :*






Wczoraj pisałam Wam również o wypiekach Gosi,które powędrowały ze mną do domu i co się z Nimi stało?Zobaczcie same...





Zjadł je mój mały Króliczek - Zuzia :*




Dziękujemy Ciociu Gosiu za prezent oraz ciasteczka:*:*:*

11 komentarzy:

  1. o ale super fotki :)
    świetna opaska i kapcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciocia postawiła pod ścianą i kazała jeść ;) buziaki dla Niej cieszę się,że się podobały :) a motylek smakował ? Ciapcie boskie :D dziękuje bardzo za ten post bardzo mi miło,buziaki dla małej i pozdrowienia dla mamy,miłej spokojnej atmosfery przy kawce i udanego spotkania życzę :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SMAKOWAŁY - Zuzia mi praktycznie wszystkie zjadła:)
      I tylko się pytała - od jakiej Cioci Gosi?:)

      Usuń
    2. To jak będzie to mów jeszcze Jej zrobię :)

      Usuń
  3. Moja siostrzenica zawsze zjadała moje słodkości :]
    Taki urok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuziu, jesteś przeurocza:) i masz piękne kapciochy:)
    /pozdrawiam koleżankę z grupy "Podkarpackie bloggerki" i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka sliczna dziewczynka ;D

    OdpowiedzUsuń