środa, 15 sierpnia 2012

Zlot Podkarpackich Blogerek! PAŹDZIERNIK ' 2012!!!

Uwaga!Uwaga!Uwaga!

Drogie Panie!
Czas na SPOTKANIE:)

Piszę do Was Drogie Panie z propozycją "Zlotu Podkarpackich Blogerek" :)
Nie jedna z Was widziała na blogach innych Dziewczyn relacje ze ZLOTÓW,dlaczego więc Podkarpackie blogerki jeszcze się nie spotkały?!
Czas,to zmienić:)ZAPRASZAM wszystkie blogerki z Podkarpacia oraz okolic do zgłaszania się oraz swoich propozycji spotkania na mojego e-maila : justyna.trelinska@poczta.onet.pl :)
Wstępny termin PAŹDZIERNIK - dokładna data do ustalenia:)
Mam nadzieję,że i Nam uda się spotkać:D





P.S Umieśćcie u siebie na blogu ten banner - Niech wszystkie Podkarpackie blogerki dowiedzą się o planowanym spotkaniu!!!:)
Proszę również chętne do udziału w spotkaniu blogerki o przesłanie na mojego e-maila :
justyna.trelinska@poczta.onet.pl natępujących informacji:
-imię i nazwisko
-adres bloga
PROSZĘ O ZGŁASZANIE SIĘ DO 16.09.2012!!!

24 komentarze:

  1. ojej chętnie bym poszła ale może następnym razem bo nie będę mogła we wrześniu ! ale super akcja i inicjatywa ,popieram czego mamy być gorsze? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZAPRASZAM serdecznie,zmieniłam miesiąc na PAŹDZIERNIK,może się jednak skusisz?:)

      Usuń
  2. jeśli szkoła mi nie przeszkodzi to chętnie przyjde (ostatnia klasa liceum)!!! już wklejam banner:) najlepiej zorganizować w rzeszowie :) żeby każdy miał blisko ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak własnie myślę...:)Co do miejsca,to czekam na propozycje:)

      Usuń
  3. powodzenia w organizowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie DZIĘKUJĘ:*
      Mam nadzieję,że coś z tego wyjdzie:)

      Usuń
  4. czemu mieszkam w mazowieckim? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajna sprawa ale ja z łódzkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja własnie byłam na zlocie wielkopolskich blogerek :) Powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam,widziałam:)
      Bardzo ładnie wyglądałaś:)

      Usuń
  7. ja bym mogła jedynie we wrześniu bo wtedy będę w Polsce od 10-22 września ta data by mi odpowiadała a miasto to rzeszów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nosz wkoncu!:) no to oczywistosc ze sie piszę:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi jest najbardziej szkoda tego zapachu, że tak szybko znika :p

    OdpowiedzUsuń
  10. no trudno,myślę że to nie pierwszy taki zlot i że wkońcu się załapię

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehe,no ja jestem chętna! A blogerki wyłącznie kosmetyczne? Bo znam kilka osób z Rz z blogów robótkowych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na pierwsze spotkanie,może pozostańmy przy blogerkach kosmetycznych:)

      Usuń
  12. fajnieee. ;> . Szkoda , że ja z Podlaskiego .. ;[
    Oserwuję i zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja też, ja też ;) czy to wrzesień czy październik ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja z chęcią tylko nie wiem czy bym mogła :)
    mogą uczestniczyć osoby niepełnoletnie ?

    OdpowiedzUsuń
  15. ja także (choć nie na 100% póki co!) się piszę:)) jestem z Rzeszowa.. no i październik wydaje się całkiem do rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna akcja :) Zapisałabym się ale już wiem że nie będę mogła przyjechać w tym roku. Wydaje mi się że Rzeszów to najlepsza mysl :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny pomysł:) mogę dodać banner na swojego bloga, jeśli chcesz:)
    też jestem z Podkarpacia^^

    OdpowiedzUsuń
  18. No i ja też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń