środa, 22 sierpnia 2012

ZAKUPY ostatnich dni...:)

Dobry Wieczór...
Co u Was?Bo u mnie w porządku...Jestem po pracy,po kolacji oraz po kąpieli i przychodzę do Was z ZAKUPAMI ostatnich dni:)Myślę,że nie są one tak ubogie,jak ostatnie:p


- EVA NATURA - mleczko do twarzy! 200 ml / 6,30 zł
- AVON - woda perfumowana "VIVA BY FERGIE"! 50 ml / 54,00 zł "zakochałam się w niej":)
- PALOMA HAND SPA - cukrowy peeling do rąk! 125 ml / 4,99 zł
- INTIMEA - chusteczki do higieny intymnej! 20 szt. / 2,99 zł
- AA - maseczka matująco - regenerująca! 2 x 10 ml! 1,49 zł

Czy używałyście któregoś z tych produktów? :)

12 komentarzy:

  1. ja już chyba nie zaufam żadnemu mleczku do twarzy. Uraz po nagietkowej Ziaji =p

    OdpowiedzUsuń
  2. ale szok cenowy;))

    zapraszam, u mnie post o Marizie- zostan konsultantka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że ten cukrowy peeling do rąk jest taki tani :))

    OdpowiedzUsuń
  4. zaciekawił mnie ten peeling do rąk

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie sprawdziłabym peeling do rąk:)!

    OdpowiedzUsuń
  6. użyłam tej maseczki ale mnie strasznie szczypie twarz po niej


    zapraszam do mnie, niedawno zaczęłam ale mam nadzieję że znajdziesz coś co Cię zainteresuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niczego nie używałam, ale chętnie bym użyła tego peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tych kosmetyków, woda perfumowana Avonu mnie zaciekawiła, z reguły lubię ich zapachy, choć trwałość mają przeciętną, ciekawa jestem jak będzie z tą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maseczka AA, jest bardzo dobra i pięknie pachnie :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używam , ale może zacznę ; *
    Zapraszam do mnie ; p
    http://love-freedom12.blogspot.com/
    http://love-freedom12.blogspot.com/
    http://love-freedom12.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  11. Nic nie miałam :) Gdzie można kupić ten peeling do rąk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kupiłam w NATURZE za 4,99 zł :)

      Usuń