czwartek, 9 sierpnia 2012

ZAKUPY + odbiór WYGRANEJ w AVON:)

Witajcie Słoneczka:)
Jak się dzisiaj macie?U mnie wszystko w porządku...Mam dzisiaj wolne w pracy,więc odpoczywam.
Byłam na małych zakupach w BIEDRONCE oraz w AVONIE,po odbiór NAGRODY o,której pisałam Wam wczoraj...Zacznę jednak od ZAKUPÓW:)


- TIMOTEI - MOC I BLASK - Szampon! 400 ml / 9,99 zł
- LIRENE - Łagodzący płyn do demakijażu oczu! 125 ml / ok.5,00 zł w ROSSMANNIE
- DELCO - Silikonowa forma! 4,99 zł
- JOINCO - Naklejki dekoracyjne! 2 x 6 zestawów naklejek / 2 x 1,99 zł

Przejdźmy teraz do AVONU a właściwie do mojej wizyty w Nim:)
Hmmm...Od czego by tu zacząć...Może od tego,że po dotarciu na miejsce czekała na mnie Pani Klaudia Rozwadowska,która wczoraj poinformowała mnie o WYGRANEJ i zaprosiła po odbiór upominku oraz na zabieg pielęgnacyjny dłoni:)Co wygrałam...Jest,to mała rzecz,ale bardzo mnie ucieszyła...
Wybrałam ją sobie sama z pośród innych,które leżały sobie w wiklinowym koszyczku...


Oto i ona:
- AVON - Foot Works - Rewitalizujący krem do masażu stóp na noc! 75 ml

Przejdźmy teraz do samego zabiegu pielęgnacyjnego dłoni...
Był...Hmmm,bardzo przyjemny:)Pani Klaudia Rozwadowska wykonała go używając oczywiście kosmetyków AVON z serii Planet Spa - produkty z minerałami z morza martwego:)
Pachną obłędnie:)


Na samym początku Pani Klaudia Rozwadowska nałożyła na moje suche dłonie widoczny na zdjęciu :
-Wygładzający peeling do ciała z minerałami z Morza Martwego
Po jego dokładnym wmasowaniu w dłonie oraz zmyciu,moja skóra na dłoniach była delikatna i pachnąca.
Później Pani Klaudia nałożyła na moje dłonie :
-Odżywcze masło do ciała z minerałami z Morza Martwego i nałożyła mi siateczkowe rękawiczki.
W międzyczasie kiedy masło wchłaniało się w moje dłonie obie zanurzyłyśmy się w pasjonującej rozmowie o kosmetykach:)Wizytę w AVONIE wspominam bardzo miło i mam nadzieję,że dzisiejszy zabieg przeniosę do swojego domowego SPA:)


22 komentarze:

  1. Zaangażuj jeszcze kogoś do zrobienia masażu dłoni po peelingu i będzie całkiem jak w salonie:)Z zakupów wpadły mi w oko dekoracyjne naklejki, a silikonowe foremki kupuje już od roku i kupić nie mogę. Zawsze kończy się na tym, że kupuję paczkę babeczek do zrobienia z papierowymi formami w środku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. MAM ten płyn do demakijażu- fajowy ;) a co do foremek cudne :) i otagowałam Cię ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja bym chciała mieć takie spa na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tani ten Timotei, jak na tę pojemność, muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wczoraj miałam z koleżanką wizytę w oriflame i miałyśmy identyczny zabieg tylko, że były użyte produkty z oriflame`u

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A te foremki są urocze!;)

      Usuń
    2. Również dostałyście jakieś upominki?:)

      Usuń
  6. ojj sama chętnie poddałabym się takiemu zabiegowi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten zapbieg to musiala byc sama rozkosz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja u nas niestety nie widziałam takich foremek :(

    OdpowiedzUsuń
  9. wczoraj własnie kupiłam te foremeczki i zestaw różnych naklejek dla mojej niuni

    OdpowiedzUsuń
  10. ja własnie też przy butiku wygrałam voucher na pielęgnację dłoni ;) powiedz mi ty dzwoniłaś i się umawiałaś, tak? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie...To Pani z Avonu zadzwoniła do mnie:)

      Usuń
  11. Gratuluję wygranej :))


    PS. Zapraszam na konkurs: http://mish-mash-mission.blogspot.com/2012/08/uwaga-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje wygranej , taki masaż z pewnością jest przyjemy

    OdpowiedzUsuń