sobota, 4 sierpnia 2012

WYMIANA!

Dobry Wieczór...
Z racji tego,że miałam dzisiaj wolny dzień w pracy,pomyślałam,że zrobię małe porządki w swoich kosmetykach i takim właśnie sposobem,mam dla Was kilka kosmetyków na WYMIANĘ.
Większość z nich jest nowa i posiada długą datę ważności...Nie używam ich ze względu na dużą ilość innych kosmetyków w kolekcji.Mam nadzieję,że TE znajdą nowe właścicielki,które będą wiedziały jak je wykorzystać:)


ZACZYNAMY:


- NOWE "nie otwierane" - O.B - Optibalance NORMAL 16 szt. WYMIENIONE
- NOWE "nie otwierane" - Cettua - Bibułki matujące 50 szt.  WYMIENIONE


- NOWA "nie używana" - Bi - es Pink Pearl - woda toaletowa 15 ml
- UŻYTY KILKA RAZY - RIMMEL - cień do powiek 008 SMOKEY 2g
- NOWY "nie używany" - VIRTUAL - IDEAL COVER - długotrwale kryjący podkład -
100 JASNY BEŻ 30 ml
- NOWY "nie używany" - RIMMEL - STAY MATTE - podkład - 103 TRUE IVORY 30 ml


- UŻYTY RAZ - NAIL TEK - HYDRATION THERAPY - EVENING PRIMROSE - 15 ml
- NOWY " nie używany" - AVON - REAL RED - 12 ml
- UŻYTY KILKA RAZY - ASTOR - 351 - 8 ml
- UŻYTY RAZ - PAESE - 128 - 9 ml
- UŻYTY RAZ - MISS SELENE - 124 - 5 ml


- NOWY "nie używany" - GOLDEN ROSE - eye liner - CZARNY
- NOWY "nie używany" - MIYO - eye liner - SREBRNY BROKATOWY - 4 ml

Zainteresowane Panie proszę o kontakt na e-mail : justyna.trelinska@poczta.onet.pl  :)

12 komentarzy:

  1. Ja otworzę na nowo zakładkę z wymianką jak wrócę do domu ;)
    Mam w planie wypróbować jeszcze inne kosmetyki z tej serii pure system też :) Miałaś coś może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm...Używałam jeszcze Maseczki Oczyszczającej oraz Toniku Głęboko Oczyszczającego.Maseczka jest rewelacyjna a tonik ma konsystencję mleczka,czym mnie nie przekonał.

      Usuń
  2. ja chyba norlanie cos sie ze mna dzieje bo jak widze jakies lakiery to mnie bierze ze chce je miec :( chyba sie staje jakias mocno obsesyjna lakieromaniaczka :O

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie nie widziałam na blogach takiej akcji wymianowej, fajna sprawa, niestety nie skorzystam póki co.

    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniowym konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile dałaś za te bibułki matujące ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie,to nie pamiętam...A chcesz je?To dołączę Ci do następnego upominku:D

      Usuń
  5. Hej, mogłabym się z Tobą wymienić tamponami lub lakierem AVON - REAL RED ? Napisz czy byłabyś zainteresowana. Wpadnij na mój blog.

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, dodałam nowe kosmetyki. Może jeszcze cię coś zainteresuje. Jeśli nie, mogę się wymienić tymi tamponami za Delię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie decyduję się na DELIĘ:)
      Napisz co i jak na mojego e-maila:)

      Usuń
  7. wpał mi w oko lakier astor oraz nail tek :) a tobie sie cos u mnie podoba jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety kochana korektor ma już rezerwacje :( Pierwszeństwo mają dziewczyny piszące na e-maila :(

    OdpowiedzUsuń