czwartek, 16 sierpnia 2012

Spotkanie z Gonią + ZAKUPY!:)

Moje Drogie Panie:)
Jestem już u rodziców...Pogoda niestety nie dopisuje,ale w sumie...Jak dla mnie,to dobrze.
Nie przepadam za upałami...Dzisiejszego dnia spotkałam się z Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ ,nie obyło się bez wymiany UPOMINKAMI z Okazji Chwilowego Braku Okazji oraz poczęstunku na ławce pod blokiem:P Nie ma miejsca a jest TUGEZA:D

A oto MY : Gonia : http://margaritkaaa.blogspot.com/ i JA :*






Kawałek Naszego poczęstunku...




No i oczywiście mój UPOMINEK od Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ :)





Gonia chciała pomóc mojej figurze,więc dostałam od Niej :
- Just FIT - płatki z pełnego ziarna pszenicy 225 g
- Chupa Chups - lizak truskawka & lody :)
- XL - S MEDICAL - tabletki do ogólnej kontroli masy ciała 20 szt.
- Body Club - kula do kąpieli 165 g :)
- Hotel PIEMONTE - mydełko 15 g
- AA - Skuteczna pielęgnacja - maseczka matująco - regenerująca 2 x 5 ml
- Altermed - PANTHENOL - mleczko do ciała z jogurtem 5 ml
- Leko - 1 gazik jałowy :)
- PEPCO - figurka "czyżby to był wieszak na biżuterię" ?

Gonia - DZIĘKUJĘ:*

Chcę Wam również pokazać moje mini - zakupy :






- BIEDRONKA - TAMI - chusteczki antybakteryjne! 12 szt. / 1,99 zł
- MARION - maseczka rozgrzewająco - oczyszczająca! 7,5 g / ok.2,00 zł
- ZIAJA - maseczka regenerująca! 7 ml / 1,49 zł
- PIERRE RENE - Color Balm - pomadka nr.30 - 2 g / ok.10,50 zł

To by było na tyle:) Pozdrawiam Was serdecznie:*


22 komentarze:

  1. Paczka super :)
    Jestem ciekawa maseczki z Marionu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. musze koniecznie kupic sobie jakas maseczke z Marionu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna paczuszka, najlepsza ta zgrabnisia w grochach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie paczki *,*
    obserwujemy ? daj odpowiedz ;)
    cosmicdays.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie ty kupujesz te małe maseczki ? do jednorazowego użytku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie:D Przeważnie w ROSSMANNIE bądź Wispol'u:)

      Usuń
  6. a czy osoba niepełnoletnia mogła by wziąć udział w zlocie blogerek na podkarpaciu ? bo ja z miłą chęcią

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem,gdyż nie używałam:)

      Usuń
  8. ta szminka z Pierre Rene jest przcudowna ! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz ja koniecznie sewatchowac bo nie moge sie na nia napatrzec ;D

      Usuń
  9. Fajna ta figurka ;D :3

    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusi mnie strasznie ta szmineczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te płatki, tylko w wersji z truskawkami ;> a ta figurka świetna ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę, że maseczki Ziaji są na topie i to nie tylko te, które można było nabyć w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nawet nie masz pojęcia jak bardzo podoba mi się twój blog :)
    swietnie go prowadzisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie:)Bardzo mi miło słyszeć takie słowa:)

      Usuń