poniedziałek, 6 sierpnia 2012

RECENZJA - YVES ROCHER - SEBO SPECIFIC - PEELING!

Hello:)
Ależ ciężki mam dzisiaj dzień:( To wszystko przez tę pogodę...Te upały doprowadzą mnie do rozpaczy...
Nie chcę się rozpisywać...Nie mam siły ani weny...Wybaczcie...

YVES ROCHER - SEBO SPECIFIC - DELIKATNY PEELING OCZYSZCZAJĄCY DO SKÓRY TŁUSTEJ I MIESZANEJ! 150 ml / ok.30,00 zł

"Ja peeling otrzymałam od Gosi "Margolci" z bloga : http://www.swiat-margolci.blogspot.com/ :) "


Twoja skóra jest mieszana albo tłusta?
Nowa linia kosmetyków,zawierająca kompleks flawonoidów roślinnych,stworzona aby przywrócić komfort czystej i zdrowej skóry.




Żel z mikro - cząsteczkami,który usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum,oczyszcza pory i daje uczucie świeżości...

RECENZJA:
Zawiodłam się...Po raz pierwszy zawiodłam się na Yves Rocher...Jak dla mnie,ten peeling - żel,to kompletna porażka...Ma dosyć rzadką konsystencję,przeźroczysty kolor i dziwny zapach...Nie jest nieprzyjemny ale nie jest również fajny...Sam żel,owszem,oczyści skórę,ale na pewno porów nie oczyszcza - w ogóle.
Fakt,nie podrażnia,ale jest,to jedyny mocny argument żeby go obronić...
Nie kupię i nie polecę.Brrr...
Moja ocena,to 2/6.

13 komentarzy:

  1. to juz wole peelingi z Joanny za 3 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba pierwsza negatywna recenzja jaką widzę przy tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog!!:)
    zapraszam do mnie na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale buteleczke ma za to mega desajnerska :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow cena a jakość zdecydowanie od siebie odbiegają.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam ten krem z tej serii i jak narazie jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że jest kiepski :/
    + Jeśli masz ochotę zapraszam na rozdanie, do wygrania dowolna para butów renee: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/2012/08/giveaway-do-wygrania-dowolna-para-butow.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo to dobrze wiedzieć na przyszłość.Czyli YR nie zawsze ok :/

    OdpowiedzUsuń
  9. twój blog jest super !
    zaobserwowałam, miło będzie jeśli się odwdzięczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie miałam nic z Yves Rocher

    OdpowiedzUsuń