poniedziałek, 13 sierpnia 2012

RECENZJA - YVES ROCHER - PEELING MORELOWY!

Dobry Wieczór...
Następny wieczorny post...Dlaczego?W ostatnich dniach dużo pracuję - dużo i długo.
Jednak mam dla Was czas oraz RECENZJĘ :)

YVES ROCHER - PEELING MORELOWY! 50 ml / 14,90 zł

Owocowy peeling z drobinkami z pestki moreli,zapewni Ci gładką,oczyszczoną skórę i przywróci jej blask.
Skóra nabiera nowego blasku!
Stosować 1 do 2 razy w tygodniu.
Rozprowadź na zwilżonej skórze twarzy,masuj omijając okolice oczu,następnie spłucz wodą.



RECENZJA:
Ponieważ uwielbiam wszelkie maseczki oraz peelingi do twarzy,nie omieszkałam kupić i tego.
Używam go już od jakiegoś czasu i śmiem twierdzić,że miło się go używa,ale nie zagości ponownie w mojej kosmetyczce...Ma on dosyć gęstą konsystencję z drobinkami z pestki moreli,kolor lekko brzoskwiniowy,pachnie przyjemnie:)Bardzo fajnie się rozprowadza - ja zawsze zostawiam go na czas kąpieli na twarzy - po czym spłukuję.Peeling ten dobrze oczyszcza twarz z wszelkich zanieczyszczeń,wągry są mniej widoczne,jednak ma on jeden minus...Przy spłukiwaniu go z twarzy trzeba sobie pomóc dodatkowo żelem do mycia twarzy,gdyż przy użyciu samej wody ma się uczucie tzw.nie domycia :-/ Nie jest,to przyjemne,dlatego dodatkowy żel jest konieczny.Dla chętnych POLECAM,ale nie nie jestem do końca zachwycona...
Moja ocena,to 4/6.

A Wy?Macie swój ulubiony peeling do mycia twarzy?:)

11 komentarzy:

  1. nie używam żadnych peelingów, mam po nich gorszą cerę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ciekawie ale chyba jednak nadal zostanę przy moim żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś go używałam i absolutnie zakochałam się w jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ze względu na cerę naczynkową rzadko używam peelingów. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem na niego bardzo chetna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mój ulubieniec to różowy peeling z synergenu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od niedawna stosuję peeling cukrowy i kawowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach musi być śliczny ;)
    Kocham wszystkie kosmetyki co mają w sobie zapach brzoskwini, mango czy moreli ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. oo, chciałabym go powąchać :D

    OdpowiedzUsuń