sobota, 18 sierpnia 2012

RECENZJA - TSO MORIRI - MUS AMORE!

Dzień Dobry Moje Panie:)
SOBOTA - czeka mnie dzisiaj wieczorna uroczystość z okazji 5 rocznicy ślubu mojego brata oraz jego żony.Już nie mogę się doczekać,gdyż planowany jest grill:)Póki co cieszę oczy swoimi mini zakupami kosmetycznymi i tymi odzieżowymi,ale są tak małe,że nie ma się czym chwalić:D
Przygotowałam Wam na dzisiaj RECENZJĘ produktu,który otrzymałam w ramach WSPÓŁPRACY od firmy Tso Moriri : http://www.tsomoriri.pl/ - ZAPRASZAM! :)






TSO MORIRI - MUS AMORE! 150 ml / ok.27,00 zł


Firma Tso Moriri to linia kosmetyków naturalnych oparta na drogocennych darach natury pochodzących prosto z Indii. Olej kokosowy, masło z owocu mango, ekstrakty z bawełny, czerwonej herbaty, bambusa i amly to tylko mały fragment skarbów, które kosmetyki tej firmy posiadają w swym składzie.
Kosmetyki Tso Moriri są bezpieczne dla Twojej skóry, nie zawierają parabenów ani produktów ropopochodnych, nie są testowane na zwierzętach, jako barwników używają chlorofilu, betakarotenu i karmelu.
Naturalne piękno połączone z aromaterapeutycznym działaniem olejków przeniesie Cię w podróż do świata marzeń i spokoju do którego serdecznie Cię zapraszamy!

W trosce o środowisko naturalne firma Tso Moriri używa tylko ekologicznych opakowań ze szkła i aluminium. Opakowania z tych materiałów w całości nadają się do recyklingu i nie muszą być kierowane na wysypisko śmieci. Ich odzysk nie powoduje utraty jakości surowca. Zużyte opakowania wystarczy wyrzucić do specjalnie oznaczonych pojemników (szkło lub aluminium).

- Niestety nigdzie nie udało mi się znaleźć dokładnego opisu tego musu,mam nadzieję,że mi to wybaczycie:)





RECENZJA:
Hmmm.Po raz pierwszy miałam styczność z takim musem do ciała...Właściwie,to po raz pierwszy i chyba ostatni...Dlaczego?Zaczynając od początku...Mus jest koloru lekko brzoskwiniowego i nawet przyjemnie pachnie "chociaż trudno jest mi ten zapach do czegoś porównać".Jego konsystencja przypomina lekko rozpuszczoną czekoladę "BOMBOLADĘ" :p Na ciele rozprowadza się dosyć ciężko i jest bardzo tłusty co jest widoczne na ubraniach niestety...Długo się wchłania...Jedynym jego plusem jest bardzo dobre nawilżanie,ale jak dla mnie samo nawilżanie nie jest wystarczającym argumentem,aby dać mu największą ocenę...
Moja ocena,to 3/6.

A czy Wy miałyście styczność z tym bądź podobnym musem do ciała?:)
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę spokojnego weekendu:*

11 komentarzy:

  1. miałam kiedyś podobne masło do ciała, to dałam je koleżance bo jej się bardzo opakowanie podobało ;D

    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej firme.. Konsystencja tego musu nie wygląda na zdjęciu ciekawie. :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: www.kosmetycznyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś bardzo podobny mas, ale ja swój używałam do ust ;) doskonale nawilżał.

    OdpowiedzUsuń
  4. taki niejakis ten mus ;l
    chociaz na zdjeciu prezentuje sie calkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzja jest okey :)
    A kolorek jest fajny <3 ^^
    Będzie mi miło gdybyś obserwowała i pomogła dojść do 150 obserwatorów, strasznie mi zależy ♥
    Wpadnij : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że jest takie słabe..

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, jeśli interesuje Cię zarabianie własnych pieniędzy przez Internet(nawet jeśli nie masz 18 lat) i możliwość wydawania ich np. na wieeelkie ciuchowe zakupy na zagranicznych stronach(lub po prostu na własne potrzeby), zapraszam na mojego bloga:
    http://zarabiajnaubrania.blogspot.com/
    W napisanie poradnika włożyłam dużo pracy, więc szanuję każdą uwagę i zawsze chętnie opowiem na Twoje pytania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kosmetyki tej firmy, szkoda że mus zawiódł :-(

    OdpowiedzUsuń