niedziela, 26 sierpnia 2012

RECENZJA - QUIZ - EYELINER + LAKIER DO PAZNOKCI!

Dzień Dobry:)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was RECENZJĘ dwóch produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od firmy QUIZ COSMETICS : http://quiz.pl/ - ZAPRASZAM :)


QUIZ - EYELINER - 015! / ok.3,00 zł

Miękkie,lekko rozprowadzają się na powiece,tworząc gładką i precyzyjną kreskę o głębokim kolorze.
Doskonale podkreśla kształt oka i sprawia,że wydaje się ono bardziej wyraziste.
Efekt utrzymuje się na powiece przez wiele godzin.



RECENZJA:
Hmmm...Kredka ta ma swoje plusy,jak i minusy...Cena jest bardzo kusząca,także każda z Was może tę kredkę zakupić i indywidualnie przetestować.Kredka jest koloru zielonego,jest miękka i wydajna
"ale to chyba każda kredka taka jest" :) Doskonale się aplikuje i równie dobrze prezentuje się na powiece!
Minusem jest fakt,że nie trzyma się za dobrze i po kilku godzinach należy ją poprawić:-/
Moja ocena,to 4/6.

QUIZ - SWEETY - LAKIER DO PAZNOKCI - YELLOW! / ok.3,00 zł

Nadaje paznokciom wspaniały połysk,piękny i trwały kolor.
Szybko schnie i nie tworzy smug.
Lakier w opatentowanej butelce ze specjalnego tworzywa : nie tłucze się i jest 10 razy lżejszy niż szkło.
Nie zawiera szkodliwego toluenu,formaldehydu i dibuthylphtalate.


Jedna warstwa lakieru ...


Trzy warstwy lakieru ...


RECENZJA:
Przykro mi,ale nie polecam tego lakieru...Dlaczego?Nierównomiernie się rozprowadza,nie dokładnie pokrywa płytkę paznokcia,pozostawia smugi,efekt końcowy jest kiepski...
Pomimo niskiej ceny,jak dla mnie nie jest wart uwagi...W porównaniu do lakierów SAFARI
"tej samej firmy",ten prezentuje się na prawdę kiepsko...
Moja ocena,to 1/6.

A co Wy moje Drogie Panie sądzicie o kosmetykach firmy QUIZ?:)

P.S ...

Przedstawiam Wam moje Drogie Panie moje obecne marzenie...

YES - RINGS COLECTION - model FPCJ027 :* "KOCHAM"

24 komentarze:

  1. bardzo lubię lakiery SAFARI mam ich kilka w swojej kosmetyczce, z resztą nie miałam jeszcze do czynienia, widziałam ostatnio w swoim ulubionym sklepiku, że doszły cienie, ale nie w moich kolorkach :D lubię stonowane, a CANDY u mnie jest jeden cień QUIZ, strasznie mnie kusi jego wypróbowanie, więc chyba jednak jakiś dla siebie dokupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lakiery Safarii. Prawie wszystkie lakiery są tej firmy. A Twoje obecne marzenie prezentuje się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  3. marzenie jest piękne - rzeczywiście :D kolor lakieru bardzo żywy akurat na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W ogóle żółte lakiery trudno współpracują, toteż żadnego pozytywnego żółciaka w moich zbiorach nie posiadam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. żółte lakiery są straszne i strasznie smużą ;/;/ ale kredka pina :):) a co do marzenia mmmmm♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenie piękne ;) Mam podobny odcień kredki

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam jakiś żółty kiedyś ale nie polubiliśmy się

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że ten lakier jest taki słaby..

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kredkę i nawet lubię ale to wiadomo na kilka godzin ;) Lakieru nie mam dostałam dwa inne i jeden lubię a drugi również jest kiepski muszę w końcu napisać o nich recenzje ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę że wszystko zależy od koloru lakieru. Ja dostałam żółty safari i jestem ciekawa jak nim się będzie malowało.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny pierścionek ah... :D
    podoba mi się kolor eylinera !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś lubiłam takie kolory lakierów, ale jakoś mi przeszło i teraz wole stonowane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kredka dla mnie jest strasznie kiepska :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci, że każdy lakier w żółtym kolorze jest taki ;| przynajmniej ja mam takie doświadczenia

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie lubię. Miałam kiedyś kredkę Quiz i absolutnie nie dała rady. A lakier faktycznie słabe krycie. Zapraszam na konkurs :)
    http://kosmetykinastolatki-recenzje.blogspot.com/2012/08/konkurs-do-wygrania-carmex-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  16. GIVEAWAY Z ROMANTICA na moim blogu! Do wygrania dwie śliczne bransoletki z kolekcji Candy, zapraszam serdecznie do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po trzech warstwach lakieru kolor jest bardzo intensywny i ładny :)
    Szkoda ze jakość jest kiepska ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. mi sie wydaje iz 3 warstwy tego lakieru wygladaja atrakcyjnie :):)

    OdpowiedzUsuń