wtorek, 21 sierpnia 2012

RECENZJA - PERFECTA - SPA - MASŁO DO CIAŁA! + TAG :)

Hello:)
Znów przychodzę do Was z wieczornym postem w,którym przygotowałam dla Was RECENZJĘ produktu,który otrzymałam w My One Box od Mellody : http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ -
ZAPRASZAM:)

PERFECTA - SPA - MASŁO DO CIAŁA! 225 ml / ok.13,00 zł

Puszyście kremowe masło do ciała o doskonałych właściwościach antycellulitowych i zmiękczających.
Olejek z ziaren zielonej kawy opóźnia proces starzenia,wygładza i regeneruje skórę.
Masło pomarańczowe wykazuje działanie antycellulitowe i ujędrniające,ponadto łagodzi podrażnienia,doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka.
Kompleks witamin E - C - F nawilża i przeciwdziała wiotczeniu skóry.Apetyczny zapach pomarańczy z dodatkiem wanilii orzeźwia i pobudza do działania.

SPOSÓB UŻYCIA:
Delikatnie wmasować w skórę.




RECENZJA:
Masła używam od dłuższego czasu...Hmmm,od czego mogę zacząć.
Jak widzicie na zdjęciu masło jest koloru bardzo lekkiego pomarańczu,ma dosyć gęstą konsystencję i bardzo przyjemnie pachnie:)Dobrze się rozsmarowuje i równie dobrze wchłania.
Nawilża skórę,nie podrażniając jej...Jak jest z cellulitem.Hmmm...Jest mała poprawa,ale niestety nieznaczna.
Moja ocena,to 4/6.

Zostałam dzisiaj również otagowana przez Patix : http://lady-patix.blogspot.com/ - ZAPRASZAM:)

TAG : NOW IT'S YOUR TURN ...



ZASADY TAG'U ...

Wyznaczam 11 osób,które wezmą udział w zabawie.
Będą one musiały odpowiedzieć na moje pytania - później otagować kolejne 11 osób i zadać 11 pytań na,które te osoby będą musiały odpowiedzieć.Nie TAG'uj osoby,która Ciebie otagowała.

1.Co na chwilę obecną znajduje się w Twojej podręcznej kosmetyczce?
-Lusterko,pomadka i puder w kamieniu:)
2.Tytuł ostatnio obejrzanego filmu?
-"Zaginiona",ciekawy film...
3.Perfumy,dodatki czy makijaż...Co dodaje Ci najwięcej pewności siebie?
-Oczywiście,że makijaż:)Bez niego ani rusz:p
4.Uzależnienie kosmetyczne - bez jakiego produktu nie lubisz wychodzić z domu?
-Bez pudru w kamieniu:D
5.Moje największe marzenie,to...?
-Jest,to MARZENIE - tylko moje:)
6.Oczy,twarz czy usta,które kosmetyki przeważają w Twojej "toaletce"?
-Twarz:)
7.Mój kosmetyczny bubel i odkrycie roku?
-Bubel - zbyt wiele ich odkryłam...A odkrycie?Maseczka do twarzy z EVELINE:)
8.Podróże - w jakim kraju chciałabyś spędzić miesięczne wakacje?
-Nie jestem wymagająca - byle gdzie tylko poza Polską.
9.Największe odkrycie YT,blogowe - podaj link i wytłumacz dlaczego?
-Hmmm...Wybaczcie,ale sama nie wiem...:p
10.Dłonie,aplikatorki,pędzle - czym aplikujesz makijaż?
-Hmmm,zależy od dnia:)
11.Bądź kreatywna,napisz coś o sobie,czego Twoi czytelnicy nie wiedzą - możesz zamieścić link do stron,zdjęcia,filmiki i inne...
-O tej godzinie już nie myślę:p Przepraszam PATIX,ale z tego zmęczenia nie odpowiedziałam na Twoje pytania a na pytania na,które Ty odpowiadałaś.Mam nadzieję,że mi wybaczysz:):*

Nie chcę wytyczać 11 osób...ZAPRASZAM do udziału w TAG'u wszystkie chętne osoby:)
DOBRANOC:*

P.S Zapraszam Was również na ROZDANIE,które organizuje PAAGPAPAGANDA:
http://paagpapaganda.blogspot.com/2012/08/rozdanie-z-okazji-setnego-posta.html?showComment=1344780454796#c1104047152405566554 - ZAPRASZAM:)


16 komentarzy:

  1. mam takie czekoladowe i jest boooskie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam z tego masła zadowolona - miałam je w zimie :)
    cudnie pachniało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kocham peeling z tej serii :) siostra kiedyś kupiła sobie czekoladowo-kokosowy. Użyłam kilka razy, bo nie chciałam jej podbierać, ale był genialny :) i ona zużyła go w 2 tygodnie :D tak jej się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie polecam Ci wziąć udział w rozdaniu to będziesz mogła zamiast filmu przeczytać książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam go i uwielbiam;D
    jest cudowne;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś zakupiłam peeling z Perfecty, i mam nadzieje, że się sprawdzi;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę nie podoba mi się konsystencja jak na masło :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam masła do ciała, ale z innej firmy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wypróbować to masło do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że zapach przypadłby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze go nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie lubię maseł do ciała/balsamów o zapachu pomarańczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś czaiłam się na peeling cukrowy z tej serii, ale potem jakoś to zaniedbałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja uwielbiam maselka do ciala :)

    OdpowiedzUsuń