czwartek, 9 sierpnia 2012

RECENZJA - PERFECTA - BODY - PEELING DO RĄK! + TAG!

Dobry Wieczór:)
Piszę do Was,gdyż tak bardzo się nakręciłam dzisiejszą wizytą w Avonie a właściwie samym zabiegiem pielęgnacyjnym dłoni,że postanowiłam zrobić go sobie jeszcze raz,ale tym razem w domu,używając produktu z PERFECTY,oczywiście mam dla Was RECENZJĘ.Dodatkowo mam dla was TAG,gdyż zostałam otagowana przez Dagmarę z bloga "Kosmetyczny świat Dagmary" : http://dagusiowyswiatkosmetykow.blogspot.com/ :) - DZIĘKUJĘ:*

PERFECTA - BODY - PEELING DO RĄK! 100 ml / ok.9,00 zł
"Peeling ten otrzymałam w My Shopping Box od Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - DZIĘKUJĘ:*

Produkt przeznaczony dla osób ze zniszczoną,szorstką i łuszczącą się skórą rąk!

Jak działa?
-Kryształki cukru i łupiny orzecha perfekcyjnie złuszczają zrogowaciały naskórek,pozostawiając skórę gładką i miłą w dotyku.
-Witaminy E,C,F regenerują skórę i zapobiegają podrażnieniom.
-Olej jojoba efektywnie nawilża,odżywia,zmiękcza i uelastycznia skórę.



Jak stosować?
Masować mokre dłonie peelingiem przez ok.5 minut,wykonując ruchy okrężne.
Następnie,spłukać wodą i osuszyć.Stosować 2-3 razy w tygodniu.

Efekty?
Gładka i wypielęgnowana skóra rąk:)


RECENZJA:
Do tej pory nie używałam żadnych peelingów do pielęgnacji rąk,jednak po dzisiejszym zabiegu pielęgnacyjnym w AVONIE wyszłam bardzo zadowolona z efektu i wykonałam taki sam zabieg w domu:)
Przyznam,że jestem bardzo mile zaskoczona i oczywiście zadowolona z efektu:)
Peeling jest bardzo fajny,podczas użytkowania,odpręża i masuje dłonie,pozbywając się zrogowaciałego naskórka...Po zmyciu,skóra dłoni jest rewelacyjnie gładka oraz pachnąca:)
Wrócę do niego ponownie,POLECAM:)
Moja ocena,to 6/6.

TAG - Moje sekrety! :)


ZASADY TAG'U:

1.Każda oznaczona osoba musi opowiedzieć 5 faktów o sobie i zamieścić je na swoim blogu.
2.Następnie wybierasz przynajmniej 10 nowych osób do TAG'U.
3.Wymień w swoim poście osoby,które otagowałeś i napisz kto otagował Ciebie.
4.Nie oznaczaj ponownie osób,które są już oznakowane.
5.Dodaj baner zabawy (wyżej).
6.Zapraszamy do TAG'U wszystkie osoby nawet jeśli nie zostały otagowane,miłej zabawy :)

1.08.10.2012 minie 2 lata,jak jestem z moim narzeczonym w związku:):*
2.Pracuję w drogerio - perfumerii ROSSMANN:)
3.Uwielbiam fotografię,chociaż nie mam czasu na rozwijanie swojej pasji.
4.Jestem strasznie pedantyczna - pod każdym względem:):P
5.Jestem zakupoholiczką :P

Taguję wszystkie z Was moje Drogie Panie:)Nie chcę się rozdrabniać i wybierać 5-10 z Was:)
Jeżeli zechcecie - opublikujecie u siebie ten TAG:*
Całuję:*

15 komentarzy:

  1. koniecznie muszę wypróbować :) mam problem z wiecznie suchą skórą dłoni

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś wypróbuję nienawidzę suchej skóry;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym spróbowała peelingu do rąk. Mam z nimi problem, więc lubię próbować nowych sposobów na ich pielęgnację. Rozejrzę się za jakimś peelingiem do tego celu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny jest ten peeling, zrobilas mi ochote na taki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że się podoba i taka duża ocena :) Muszę sobię kiedyś zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zawsze peelinguję dłonie peelingiem do ciała :) ale ten wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wierzę, że gładkie - peelingi są super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hihi, ale to bardzo miło! :) Znam dobroć peelingów dla łapek, oj znam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze jak peelinguję ciało to i dłonie przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne sekrety :*
    PS. Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem (pocztówka) ^^
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie stosowałam jeszcze takiego produktu, a wygląda bardzo fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja znalazłam coś podobnego tylko że tańszy, zobaczymy czy też będzie ciekawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć. Jeśli nie uznajesz spamu - usuń komentarz.
    Serdecznie zapraszam Cię na bloga: www.taka-dziwnaa.blog.onet.pl Organizuję tam wymiankę pocztówkową, jeśli interesują Cię kolorowe widokowki - zapisz się koniecznie! ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż chyba sama sobie dzisiaj zrobię peeling dłoni, ale niestety będę go musiała sama wyprodukować z cukru :)

    OdpowiedzUsuń