wtorek, 28 sierpnia 2012

RECENZJA - MARIZA - LINIA SPA - ŻEL POD PRYSZNIC! + Nowa WSPÓŁPRACA! :)

Dobry Wieczór :)
Co u Was?Bo u mnie samotny wieczór...Mój "M" pracuje na nocną zmianę a ja...Popijając ziołową herbatę piszę dla Was post.Pamiętacie o mojej niedawno nawiązanej współpracy z Panią Natalią z MARIZA :
http://www.klubmariza.pl/ - ZAPRASZAM :) Przygotowałam dla Was RECENZJĘ jednego z otrzymanych produktów.

P.NATALIA :
tel.502123986
e-mail : natalia.no@interia.pl

MARIZA - LINIA SPA - ORZEŹWIAJĄCY ŻEL POD PRYSZNIC! 250 ml / ok.7,00 zł

Orzeźwiający żel pod prysznic delikatnie myje i pielęgnuje Twoje ciało a aromat soczystego melona doskonale odświeża,dodaje energii i poprawia nastrój.Preparat wzbogacono w oliwę z oliwek,d - pantenol,
alantoinę i glicerynę,dzięki którym chroni skórę przed wysuszeniem,wzmacnia jej naturalną barierę ochronną oraz łagodzi drobne podrażnienia.Skóra staje się miękka,gładka i odpowiednio nawilżona o przyjemnym,świeżym zapachu.


RECENZJA:
Lubię!!!Nie omieszkam się pochwalić,jak bardzo ten żel przypadł mi do gustu:)
Jest świetny...Cena jest przystępna,butelka wygodna...Bardzo ładnie pachnie,dobrze się pieni - nawilża:)
Jedynym minusem jest fakt,że jest odrobinę za gęsty,ale przy tylu plusach,tego małego minusa da się zatuszować.Jak widzicie,zużyłam go w bardzo krótkim czasie :D
Moja ocena,to 6/6.

Chciałabym się również z Wami podzielić dzisiejszą przesyłką od Pani Marty Mroczkowskiej również z firmy MARIZA :  http://www.klubmariza.pl/ - ZAPRASZAM :)


Pani Marta Mroczkowska jest Liderem Marki MARIZA - odpowie na każde Wasze pytanie oraz pomoże wejść do świata tych wspaniałych kosmetyków :)
Oto co otrzymałam w ramach WSPÓŁPRACY od Pani Marty Mroczkowskiej :



- MARIZA - linia SPA - orzeźwiający płyn do kąpieli - BRZOSKWINIA! 500 ml
- MARIZA - linia SPA - cukrowy peeling do ciała - BRZOSKWINIA! 200 ml
- MARIZA - linia SPA - odżywcze masło do ciała - POZIOMKA! 200 ml
- MARIZA - zestaw matowych cieni do powiek - nr 4!

DZIĘKUJĘ serdecznie Pani Marcie za udostępnienie mi kosmetyków do testów oraz możliwość ich wyboru  :):):)

Pozdrawiam Was serdecznie moje czytelniczki :)

24 komentarze:

  1. oooo swietnie;) moja Mariza;) mozna zglaszac sie do mnie po probki;p
    a kosmetyki sa swietne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem ciekawa tych cieni, bo kolorki wyglądają na świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a więc czekam na recenzję ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe paczka! ;) Żel interesujący. Lubie zapach melonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm musi to wszystko pięknie pachnieć ;) a cienie - takie kolory lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. super paczka <3 obecnie też testuje ten żel z melonem:) pięknie pachnie<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kosmetyki dostałaś, czekam na recenzję;-) Ja skusiłam się na pomadki i róże do policzków z nowego katalogu;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje wspolpracy;)

    zapraszamy i obserwujemy;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ten brzoskwiniowy pachnie brzoskwiniami ?
    Takimi bardziej naturalnymi czy sztucznymi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie naturalnymi brzoskwiniami,jest rewelacyjny:)

      Usuń
  10. ciekawe jaka będzie ta poziomeczka ;D
    również gratuluje współpracy :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Masło zapewne pięknie pachnie :)
    Pocztówka została wysłana, przepraszam za opóźnienie ^^
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę tych wszystkich paczuszek:)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy:) Ja dostałam od Marizy zupełnie inne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współpracy. :)


    xoxo, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję współpracy, bardzo ładne cienie Ci się dostało ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. pozazdroscic tylko :) cudowne kosmetyki :):)

    OdpowiedzUsuń