czwartek, 2 sierpnia 2012

RECENZJA - LIRENE - DESIGN YOUR STYLE +20 - MATUJĄCY KREMOWY MUS!

Dzień Dobry:)
Dzisiaj piszę do Was przed pracą,gdyż do domu wrócę dopiero około północy...Będę padnięta.
Mam dla Was RECENZJĘ produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od Pani Magdaleny oraz Pani Anny : LIRENE : http://www.lirene.pl/  - ZAPRASZAM!



LIRENE - DESIGN YOUR STYLE + 20 - MATUJĄCY KREMOWY MUS! 50 ml / ok.20,00 zł


Matowa, nie błyszcząca się przez cały dzień cera - klasyka w urodzie - jest możliwa dzięki gąbeczkom pochłaniającym nadmiar sebum. Słodki daktyl, soczyste jabłko i delikatne perełki olejku bawełnianego tworzą oryginalną kompozycję, otaczając twarz naturalną świeżością i blaskiem, pozostawiając ją nawilżoną i gładką. Odpowiedni dla cery tłustej, mieszanej lub normalnej powyżej 20. roku życia. 
Efekt: 
- 71% badanych potwierdza widoczny efekt matujący po aplikacji * 
- 81% badanych potwierdza poprawę zmatowienia skóry po 2 tyg. stosowania 





RECENZJA:
Stosuję ten krem od niedawna,ale przyznam szczerze,że jak dla mojej tłustej,skłonnej do trądziku cery sprawdził się całkowicie:) Krem ma biały kolor,dosyć mocną,jak na krem konsystencję oraz zapach zielonego jabłuszka:)Bardzo dobrze się rozprowadza oraz wchłania.Nie uczula,nie podrażnia i na prawdę matuje:)Dla mnie jest,to bardzo ważne,gdyż intensywnie pracuję i mam ciągły kontakt z ludźmi,dlatego chcę wyglądać i czuć się komfortowo a ten krem mi,to zapewnia.Nie muszę się martwić,że po 2H od rozpoczęcia pracy zaczynam się świecić...Efekt jest długotrwały.Krem matuje ale i nawilża cerę,jest świetny,serdecznie POLECAM!
Moja ocena,to 6/6.

A Wy,miałyście styczność z kremami LIRENE?:)



14 komentarzy:

  1. Ja nie miałam ale cena niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jest w ROSSMANNIE w promocji za ok.17 zł:)

      Usuń
  2. brzmi kuszaco,a na dodatek ten zapach jabluszka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ta firma ma dobre wedlug mnie kosmetyki - bardzo ja lubie:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. szukam jakiegos kremu i chyba zastanowię się nad nim! :) tylko że w wersji dla skóry suchej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm coś tam chyba miałam ale tego nie pewnie za niedługo po niego sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. aa nieużywałam :) obecnie mam z ziaji <3 może w przyszłości się skusze na krem z lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda ciekawie i może kiedyś się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego kremu jeszcze nie używałam, ale tak ogólnie to lubię kosmetyki tej firmy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm zapach zielonego jabłuszka? Musi być smakowicie pachnący! ;D
    Fajnie, że nawilża i matuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam kremu Lrene ale do cery naczynkowej ciekawe czy jest w takiej wersji matującej ja mam cere mieszaną

    OdpowiedzUsuń
  11. czytałam opinie że początkowo matuje a potem przestaje działać z biegiem czasu ale i tak warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń