piątek, 3 sierpnia 2012

RECENZJA - EVOLUDERM - ŻEL POD PRYSZNIC!

Dzień Dobry Skowronki moje:)
Czy Was również powitał piękny,słoneczny dzień?Bo mnie TAK.
Dzisiaj jestem spokojna,gdyż idę do pracy tylko na 5,5H także nie zdążę się dobrze napracować a już wrócę do domu:)Na dzisiaj przygotowałam dla Was RECENZJĘ produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy Get In Touch : http://getintouch.pl/ - ZAPRASZAM!

Oraz od firmy Sense&Body : http://www.senseandbody.com/start.html - ZAPRASZAM!



EVOLUDERM - ŻEL POD PRYSZNIC! 400 ml / ok.15,00 zł

Żel pod prysznic - nie zawiera parabenów oraz sztucznych barwników.
Delikatnie oczyszcza i nawilża skórę.Testowany dermatologicznie.



RECENZJA:
Opis produktu jest bardzo skąpy...Ponieważ EVOLUDERM nie jest Polską marką nie przetłumaczę Wam co jest napisane na opakowaniu.Mogę Wam jednak przekazać moje spostrzeżenia na temat tego produktu,które są bardzo pozytywne:)Już od pierwszego użycia żel wzbudził we mnie pozytywne emocje.
Zaczynając od początku żel jest przeźroczysty,jego zapach przypomina mi zapach produktów do pielęgnacji dzieci NIVEA,jest łudząco podobny:) Żel średnio się pieni,jednak dobrze myje skórę,pozostawiając na niej delikatny kwiatowy zapach.Dużym plusem jest brak zawartości parabenów oraz sztucznych barwników:)
Jeżeli macie możliwość przetestowania tego żelu,serdecznie POLECAM!
Moja ocena,to 5/6.

Może poczęstujecie się cukiereczkiem na dobry początek dnia?:)


19 komentarzy:

  1. no i teraz chce mi się coś słodkiego :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem,nie zauważyłam jakiegoś specjalnego nawilżenia,w każdym bądź razie nie wysusza:D

      Usuń
  3. oj tam nie po polsku.. translate.google.pl i jedziesz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem wykorzystam Twoją radę:D

      Usuń
  4. Nie znam tej firmy... gdzie ją można kupić? Orientujesz się może, jaka to półka cenowa? Taki żel bez parabenów to fajna sprawa...

    Zauwazyłam, ze w wielu przypadkach im bardziej naturalny skład, tym mniej się pienią kosmetyki. Ale można to chyba przeboleć, skoro są zdrowsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem ich produkty można dostać na ich stronie :
      - http://www.senseandbody.com/start.html
      Zajrzyj:)Przedział cenowy nie jest wysoki,taki żel kosztuje ok.15,00 zł,jak jest z resztą produktów,nie wiem,ale fajnie,że nie mają parabenów i sztucznych barwników:)

      Usuń
  5. wyglada bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś, oj zaciekawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię zmieniać żele więc pewnie i ten kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cukierki! A ja się odchudzam ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy wcześniej o tej firmie nie słyszałam ale wydaje się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Opiekuję się, moje oczko w głowie obecnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Kinderowe smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń