piątek, 3 sierpnia 2012

RECENZJA - EFEKTIMA - MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA Z WYCIĄGIEM Z NAGIETKA! + PACZKA!

Dobry Wieczór...
Jestem już po pracy...Dzień minął mi spokojnie,niebawem idę się odprężyć podczas kąpieli a później herbatka ziołowa i TV.Niby banalnie,ale tak bardzo lubię te błogie chwile kiedy słyszę własne myśli...
Bez sklepowego gwaru...Ojjj...:)

EFEKTIMA - MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA Z WYCIĄGIEM Z NAGIETKA! 10 ml / ok.2,00 zł

Nowoczesna, skuteczna i szybko działająca maseczka oczyszczająca. Kaolin zastosowany w maseczce wchłania zanieczyszczenia i nadmiar tłuszczu pokrywającego skórę. Napina ją i wygładza oraz nadaje ładny, matowy wygląd. Formuła maseczki zawiera dodatkowo wyciąg z nagietka oraz rumianku, które działają bakteriobójczo i przeciwzapalnie. Przyspieszają ziarninowanie i bliznowacenie ran i uszkodzeń. Łagodzą podrażnienia i intensywnie pielegnują skórę. 





RECENZJA:
Jakie było moje pierwsze wrażenie po otworzeniu maseczki?
Że nie nadaje się do użycia...Dlaczego?
Konsystencja maseczki była dosyć rzadka,ale było,to tylko pierwsze wrażenie.
Maseczka rozprowadza się średnio,ale bardzo szybko zasycha,dając lekkie uczucie ściągnięcia...
Po zmyciu efekt jest REWELACYJNY!Kiepski początek i fantastyczne zakończenie:)
Co zobaczyłam po zmyciu maseczki?Czystą,świeżą twarz - oto co najważniejsze - bez WĄGRÓW!
Wszystkie wągry z mojego nosa zniknęły:D Jestem w szoku...Na pewno sięgnę po nią ponownie:)
Moja ocena,to 6/6.


Przedstawiam Wam moje zamówienie ze sklepu Zrób Sobie Krem : http://www.zrobsobiekrem.pl/ - 
ZAPRASZAM!





Nie będę ponownie opisywała Wam co zamówiłam,gdyż zrobiłam,to już w tym poście :
KLIK :)


Jutro będę robiła maseczkę oczyszczającą :D
DOBRANOC:*

12 komentarzy:

  1. A bardzo szczypie po nałożeniu, bo jak jest taka dobra to może warto kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nic tam nie zamawiałam ;P I jakoś póki co nie moge się przekonać ;P
    Ja nie lubię za bardzo malin więc nie kupię o tym zapachu żelu OS ;P
    Eye-liner jest genialny! bo używam go już od 2 czy 3 tygodni ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę skoro tak wspaniale działa to wezmę ją pod uwagę przy zakupach! ;)

    Daj znać jak ta maseczka oczyszczająca z ZSK ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba też się kiedys skuszę na własne zamówienie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jest ta maseczka oczyszczajaca :D

    OdpowiedzUsuń
  6. chemik ze mnie żaden, więc trzymam się gotowców :)
    ale działanie widać, że świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie można zakupić tą maseczkę ? Powodzenia żeby dobrze wyszedł ten specyfik :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej ta maseczka musi być fenomenalna mi by się bardzo przydała na nos :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ją, ale w ogóle w pamięci nie pozostała.

    OdpowiedzUsuń