czwartek, 23 sierpnia 2012

RECENZJA - DR IRENA ERIS - CLEANOLOGY - TONIK!

Witajcie Drogie Panie.
Czwartek rozpoczął mi się spokojnie..Wyspałam się,wysprzątałam mieszkanie,wstawiłam pranie i mam chwilę czasu dla Was:)Przychodzę więc z RECENZJĄ produktu,który otrzymałam jakiś czas temu w ramach współpracy od Pani Magdaleny oraz Pani Anny - DZIĘKUJĘ:)

Dr Irena Eris - http://www.eris.pl/ - ZAPRASZAM! :)

DR IRENA ERIS - CLEANOLOGY - TONIK DO CERY MIESZANEJ I TŁUSTEJ!
200 ml / ok.45,00 zł

Tonik do cery mieszanej i tłustej.
Doskonale odświeża i czyści skórę.
Dzięki zawartości wyciągu  z alg redukuje wydzielanie sebum i działa matująco.

Nanieść na oczyszczoną skórę twarzy i szyi za pomocą nasączonego wacika.
Stosuj każdego dnia po umyciu twarzy.



RECENZJA:
Dzięki uprzejmości Pani Magdaleny oraz Pani Anny miałam i mam przyjemność stosować ten tonik.
Tonik ma delikatny,przyjemny zapach - jak wszystkie produkty z tej serii.
Używam go rano i wieczorem a,że mam cerę tłustą tonik skutecznie oczyszcza moją cerę z wszelkich zanieczyszczeń jednocześnie matując ją.Nie uczula,nie podrażnia:)Polecam.
Moja ocena,to 6/6.

A jaki tonik oczyszczający Wy polecacie?
Macie jakiś skuteczny? :)

15 komentarzy:

  1. Ja jednak jestem wierna marce Nivea ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam tego toniku ja używam płynów micelarnych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie uzywałam , lubie toniki z Ziaji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam, ale opakowanie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się Twój blog, dlatego proponuję wzajemne obserwowanie :) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kosmetyk, możliwe że się na niego skuszę jak tylko wykorzystam zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na narazie jestem wierna tonikom Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam go , nie wywołał na mnie wielkiego wrażenia, zwłaszcza biorąc pod uwagę cenę .
    fajny blog :)
    obserwuję i liczę na rewanż :D
    http://keepcalmandbeyouself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy, moze kiedys go wybiore :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obecnie szukam dobrego toniku , ten wydaje się interesujący ale nie znam składu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SKŁAD :
      Aqua,Butylene,Glycol,PGE-40,Hydrogenated Castor Oil,Zinc Gluconate,Citric Acid,Allantoin,Propylene Glycol,Sodium Hyaluronate,Sodium Salicylate,Laminaria Saccharina Extract,Methylparaben,Sodium Benzoate,Diazolidinyl Urea,Potassium Sorbate,Parfum,Linalool,Limonene :)
      Proszę bardzo:)

      Usuń
  11. Wydaje się być fajny szkoda tylko, ze taki drogi :(

    OdpowiedzUsuń