niedziela, 12 sierpnia 2012

RECENZJA - BINGO SPA - ENERGIZUJĄCE ALGI POD PRYSZNIC Z ZIELONĄ HERBATĄ! + ZAKUPY :)

Dobry Wieczór.
Pracowity weekend dobiega końca...Jutro wybieram się na pocztę,wysłać zaległe paczki z "nagrodami oraz wymianami" a później,10 H w pracy:-/ Mam nadzieję,że dzień minie mi na prawdę szybko...
Tymczasem przygotowałam dla Was RECENZJĘ produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy BINGO SPA : http://www.bingosklep.com/ - ZAPRASZAM! :)


BINGO SPA - ENERGIZUJĄCE ALGI POD PRYSZNIC Z ZIELONĄ HERBATĄ! 300 ml / 8,00 zł

Delikatne kremowe algi Bingo Spa pod prysznic w formie żelu z odświeżającą zieloną herbatą.
Algi dostarczają skórze mnóstwa odżywczych substancji i minerałów : witaminy z grupy B,witamina C chroniąca przed wolnymi rodnikami,aminokwasy zapewniające skórze właściwe nawilżenie i wiele innych z,których Twoja skóra będzie zadowolona.
Kremowa piana Bingo Spa zostawi na Twojej skórze uczucie świeżości i rześkości,a Ty będziesz się cieszyć dobrym samopoczuciem do następnej kąpieli.



RECENZJA:
Jako wielka fanka wszelkich żeli pod prysznic,śmiem twierdzić,że...Żel ten należy do przeciętnych żeli pod prysznic jakie do tej pory stosowałam...Jak widzicie jest on koloru jasno zielonego,pachnie...
Hmmm,na pewno nie zieloną herbatą...Ale tak jakby gumą balonową "takie mam skojarzenie wąchając go".
Po wlaniu do wanny,nawet dobrze się pieni a jego delikatny zapach unosi się w całej łazience.
Żel dobrze myje i odświeża moją skórę,nie wysuszając jej...Jedynym minusem jaki znalazłam jest fakt,że jego zapach nie pozostaje na skórze po kąpieli a szkoda...
Moja ocena,to 4/6.

A teraz czas na moje wczorajsze ZAKUPY :


WISPOL :
- MARION - 60 sekundowa maseczka do włosów - 15 ml / 2,50 zł
- GOLDEN ROSE - maxim eyes lash mascara - tusz do rzęs - 9,3 ml / 5,99 zł
ROSSMANN :
-LIRENE - krem jedwabiście regenerujący - 50 ml / ok.6,50 zł "cena na do widzenia"

Dobrej nocy Drogie Panie:)

16 komentarzy:

  1. ten tusz tak tanio ;o chciałabym ;) a co do BS wygląda ciekawie ale szkoda że zapach schodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego tuszu używam już od dłuższego czasu;) świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tuszu, z GR do tej pory używałam tylko lakierów, więc ciekawa jestem jak się sprawdzi tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię kosmetyki BingoSpa a ten żel ma śliczny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam bingo spa :) a zakupy swietne tez mam ochote na te produkty co kupilas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aj ta cena na do widzenia udała Ci się! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bingo mnie zadziwiło, testuję też ich kosmetyki i muszę przyznać, że sprawdzają się całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam nic z firmy bingo do kapieli,miałam za to sól do stóp

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że taki przeciętniak. W takim razie nie ma co go specjalnie zamawiać. Ale kolor ma ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eee, to nawet nie kupuję, zresztą jak na razie mam zapas żeli :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie opowiedz o tuszu do rzęs i maseczce ;)!

    OdpowiedzUsuń
  12. oo dokładnie! Czekam na recenzje tuszu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obiecuję,że RECENZJA tuszu niebawem się pojawi:D

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio używałam tej maseczki, fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń