wtorek, 14 sierpnia 2012

RECENZJA - BARWA - MISS - KREM DO STÓP! + PRZESYŁKA!

Witajcie:)
Deszczowy dzień u mnie a u Was?:(
Mam jeszcze dzisiaj nocną zmianę...Ehhh.
Jedynym pocieszeniem jest fakt,że jutro jadę do rodziców na długi weekend:)
Już nie mogę się doczekać.
Jakiś czas temu zostałam EKSPERTKĄ w Klubie Ekspertek "Ofeminin" : http://www.ofeminin.pl/ :)
Otrzymałam do testowania krem do stóp i mam dla Was RECENZJĘ,gdyż krem jest już na wykończeniu:)
Wracając jeszcze do dzisiejszego deszczowego dnia,właśnie wrócił z poczty mój "M",który przyniósł mi przesyłkę WYMIANKOWĄ od Angel : http://wwwbyckobieta.blogspot.com/ - ZAPRASZAM Was na jej bloga:)

BARWA - MISS - KREM DO STÓP! 75 ml / ok.6,00 zł

Krem do stóp z neutralizatorem zapachu.
Krem przeznaczony do codziennej pielęgnacji stóp.Zawarty w nim ekstrakt z szałwi lekarskiej hamuje wydzielanie potu,triclosan działa przeciwbakteryjnie i przeciwgrzybiczo.Witamina E zapobiega wysuszaniu naskórka,alantoina łagodzi podrażnienia,gliceryna delikatnie nawilża skórę.Krem dobrze się wchłania a dzięki zawartości mentolu daje uczucie przyjemnego chłodu i świeżości.



RECENZJA:
Jak dla mnie krem jest bardzo fajny:)Już od pierwszego użycia przypadł mi do gustu.
Ma on biały kolor i delikatny ziołowy zapach.Krem dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania.
Jego działanie jest zgodne z obietnicą producenta - stopy są pachnące przez cały dzień,są one również nawilżone.Jedynym minusem jest brak uczucia chłodu,które obiecuje producent...A szkoda.
Moja ocena,to 5/6.

A oto moja PRZESYŁKA od Angel : http://wwwbyckobieta.blogspot.com/ .


DZIĘKUJĘ Ci Angel:)

Co przygotowałam dla Was jeszcze?
Zdjęcie mojej szafki ze wszystkimi moimi kosmetykami:)
Wy również macie takie zapasy?:p


10 komentarzy:

  1. Dostałaś świetna przesyłkę;)
    O również u Ciebie krem do stóp ;0

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie słonecznie się zrobiło;)
    fajna paczuszka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz widze ten krem do stóp :) lubię kremy i peelingi do stóp z biedronki ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda ze ten krem nie daje chlodzenia :(

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam spore zapasy, dlatego postanowiłam, że dopóki nie zużyję chociaż połowy, nie kupuję nic nowego :D ciekawe jak długo wytrwam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja trzymam swoje zapasy w koszu wiklinowym,pudełku kartonowym ozdobnym i pudle po pampersach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chyba mam jeszcze większe zapasy :( aż wstyd, muszę wziąć się za siebie, projekt denko musi być!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam obecnie moje zapasy w szafce w łazience i w 3 kartonach ozdobnych pod ławą czyli moją "toaletką" ;) Niebawem o niej napisze ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja też mam trochę zapasu kosmetycznego. :))

    OdpowiedzUsuń