środa, 1 sierpnia 2012

Post zbiorczy - ZAKUPY + WYMIANA:)

Dobry Wieczór...
Późno już...Ale dopiero teraz mam dla Was chwilę...Jestem po pracy.Wykąpana,gotowa do snu,ale on jeszcze nie nadchodzi,dlatego jestem:)Za mną po części dobry a po części nie dobry dzień,ale jakby było za dobrze,to martwiłabym się czy coś złego się jeszcze nie wydarzy a tak...Jest jakaś równowaga,ale nie chcę o tym pisać...
Przychodzę do Was z informacją o moich dzisiejszych zakupach w BIEDRONCE:)
Chyba większość z Was skusiła się na ofertę jaką ten sklep dla Nas przygotował...I dobrze,bo warto było:)


- GARNIER - FRUCTIS - VOLUME RESTRUCTURE - odżywka do włosów cienkich,osłabionych!
200 ml / 7,99 zł
- BIELENDA - BAWEŁNA - skuteczny 2-fazowy płyn do demakijażu oczu! 125 ml / 5,99 zł
- AA - SKUTECZNA REGENERACJA - maseczka matująco -regenerująca! 2 x 5 ml /  1,99 zł
- DERMAGLIN - maseczka do skóry głowy! 20 g / ok.6,00 zł
- BELL - NATURAL LIP BALM - naturalna pomadka ochronna! 2,49 zł

Oto i moje ZAKUPY:) Wpadło Wam coś szczególnie w oko?:)

Mam również dla Was informację...
Otóż...Mam do WYMIANY dwa nowe - tylko sprawdzone kolory na ręce - podkłady!
Jeden okazał się dla mnie za jasny a drugi za ciemny,więc może którejś z Was będzie odpowiadał:)

- RIMMEL - STAY MATTE - podkład matujący - 103 TRUE IVORY - 30 ml
- VIRTUAL - IDEAL COVER - podkład kryjący - 100 JASNY BEŻ - 30 ml

Mam również do WYMIANY nowy - tylko sprawdzony na ręce -eye liner!

- GOLDEN ROSE - CZARNY - eye liner w mazaku!



Od LEWEJ :
- RIMMEL
- VIRTUAL
- GOLDEN ROSE

Zainteresowane blogerki proszę o kontakt na e-mail : justyna.trelinska@poczta.onet.pl :)
Dobrej nocy :*

11 komentarzy:

  1. Dobry wieczór ;)
    Ja dziś przemknęłam tylko przez biedronkowe półki i poszłam dalej, nie przyglądałam się dokładnie produktom, ale widzę, że może warto by się wybrać. Ciekawa jestem tego olejku z bielendy. Czekam na opinie ;)

    Ja do snu też się wybieram, ale wybrać się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi to wpadły w oko kosmetyki z BELL :)

    OdpowiedzUsuń
  3. napisz jak Ci sie sprawdzil ten plyn do demakijazu :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo interesuje mnie działanie maseczki do skóry głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się chyba wybrać do biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bawełna z Bielendy jest fantastyczna :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedronka miła fajną ofertę. ;)
    Muszę się tam przejść.

    OdpowiedzUsuń
  8. :D też zakupiłam kilka rzeczy, np. taką samą maseczkę :) na Bell też się skusiłam bo kolorówki jeszcze od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już zalazłam swój ideał wśród podkładów i nie chcę innych próbować :)

    OdpowiedzUsuń