piątek, 17 sierpnia 2012

PIERRE RENE - COLOR BALM - SWATCH + MOJE UZALEŻNIENIE:)

Hello Moje Drogie Panie:)
Dzisiejszy post będzie w całości poświęcony SWATCH'owi pomadki PIERRE RENE - COLOR BALM!
2 g / ok.10,50 zł o,który kilka z Was wczoraj mnie prosiło a więc :







Przepraszam Was za jakość zdjęcia moich ust,ale wybrałam najlepsze z pośród zrobionych:)
Co do RECENZJI pomadki,to musicie na nią jeszcze poczekać,gdyż po jednym zastosowaniu nie mogę Wam nic konkretnego powiedzieć...

Przedstawiam Wam również moje uzależnienie,które mogę pochłaniać każdego dnia i każdych ilościach:p
Szkoda tylko,że ogranicza mnie moja "dieta",której nie mogę za bardzo opanować:p
Ale od poniedziałku znów się za nią zabiorę "mama za bardzo mnie póki co rozpieszcza":p



Udanego wieczoru Wam życzę i proszę Was o Wasze odczucia co do swatch'u:)
Czy pomadka Wam się podoba?:)

15 komentarzy:

  1. generalnie pomadka jest spoko! :) Muszę poszukać i może coś dla siebie znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham rafaello <3
    Jednak jeśli chodzi o kolor to dla mnie zbyt naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna pomadka ,a rafaello jadłabym bez końca<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ładny naturalny kolor :D śliczny ja z tej firmy mam kilka cieni he i jestem zadowolona również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczęstuje się w takim razie, sama przecież tego nie zjesz!:D
    A pomadka bardzo delikatna, ale ładna.

    OdpowiedzUsuń
  6. też kiedyś kochałam rafaello,ale moj ukochany tyle mi go nakupował,że mi zbrzydło. Autentycznie, sama nie
    wiedziałam,że to możliwe xDD
    no to czekam na recenzję pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja jak dotąd nie zawiodłam się na Marizowych kosmetykach :)

      Usuń