sobota, 25 sierpnia 2012

Oddam w dobre ręce :)

Cześć Słoneczka :)
Jakiś czas temu pisałam Wam o zakupach w SH.Owszem,były one udane,ale...Jednak nie do końca.
Po powrocie do domu okazało się,że zakupione ubrania są na mnie niestety za małe...
Dlatego chciałabym je przekazać w dobre ręce,tak aby były one używane a nie zalegały w szafce,jak to było i jest w moim wypadku.
Co mam do oddania :

1.Sukienka NEXT PETITE r . 8 "36"


2.Bluzka "firma nieznana" :p r.8 "36"


3.Bluzka - tunika A WEAR r.8 "36"


Osoby zainteresowane proszę o kontakt : justyna.trelinska@poczta.onet.pl

A może poczęstujecie się krakersem ? :)


11 komentarzy:

  1. różowa bluzeczka genialna, szkoda, że okazała się za mała ;<
    dziękuję za krakersika :DD
    +obserwuję i zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Również często po zakupach w sh dochodzę do wniosku że coś jest za duże/za małe lub nie będzie mi potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie poczęstuje się krakersem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również za małe na mnie. :(
    Ja też wolę te, które zasychają a już najlepiej peel-off :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety nic tu nie wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń