poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Nowa WSPÓŁPRACA + przesyłki! :)

Dobry Wieczór:*
Ja już po pracy...Po tych kilku dniach wolnego dzisiaj w pracy nie mogłam sobie znaleźć miejsca,miałam strasznego lenia :p Ale...Po powrocie czekała na mnie NIESPODZIANKA:)
Paczka + dwie przesyłki:) Chcecie wiedzieć co do mnie przyszło?:)
Paczka była nową WSPÓŁPRACĄ z firmą MARIZA : http://www.klubmariza.pl/ a konkretnie otrzymałam ją od Pani NATALII,która jest konsultantką w tej firmie i pomoże chętnym Dziewczynom zapisać się do Klubu Mariza:)Oto namiary do Pani NATALII,które ułatwią Wam z Nią kontakt :

P.NATALIA:
tel. 502123986
e-mail : natalia.no@interia .pl

ZAPRASZAM!





Co otrzymałam od Pani NATALII :

- MARIZA - linia SPA - MELON - orzeźwiający żel pod prysznic! 250 ml
- MARIZA - ACTIVE CARE - krem do stóp! 100 ml
- MARIZA - rumiankowy krem do rąk! 100 ml
- MARIZA - ACTIVE CARE - krem do stóp! 100 ml
- MARIZA - linia SPA - POZIOMKA - odżywcze masło do ciała! 200 ml

Bardzo DZIĘKUJĘ Pani Natalii za udostępnienie mi KOSMETYKÓW do testów i jednocześnie zapraszam Was do KONTAKTU z Panią Natalią,którą wprowadzi Was w świat MARIZY :
http://www.klubmariza.pl/ :)

A co było w przesyłkach?



1. Woda toaletowa + odsypka cienia do powiek MAC to ZAKUP z wyprzedaży blogowej od
KOLORKOWANEJ : http://kolorkowana.blogspot.com/ - DZIĘKUJĘ za odsypkę cienia:*:*:*
2.Zamówienie z ALLEGRO - moja własna PIECZĄTKA:D "dumna"

Życzę Wam moje Drogie,spokojnej nocy i słodkich snów:)

33 komentarze:

  1. Super paczuchy :) Mariza intryguje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A niech to:) w koncu i ja skusze sie na Marize! Niech tylko najpierw troche ogoloce moje kosmetyczne zapasy...

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jak przychodzi mi tyle paczek naraz :)
    fajna pieczątka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tą pieczątką :))
    Paczki również super czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zostałaś u mnie otagowana :)
    Przy okazji gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne paczuszki! ;)
    Gratuluję współpracy!
    Świetny pomysł z pieczątką własnego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej świetne paczuszki , i gratuluje współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna pieczątka ;)
    gratuluję współpracy ! czy są jakieś wymogi, aby podjąć taką współpracę z daną firmą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,nie ma żadnych wymogów:)Trzeba pisać do różnych firm z propozycją współpracy:)

      Usuń
    2. ale trzeba potem robić zdjęcia tych produktów i mieć blog kosmetyczny ? Jak napisać taką "ofertę" chęci współpracy ? :)

      Usuń
    3. Widzę,że prowadzisz blog o książkach,także nie wiem jak,to może wyglądać,czy firmy kosmetyczne nie będą wymagały blogów kosmetycznych.Nie wiem,jak mogę Ci pomóc.

      Usuń
  9. smiesznie tak mieć własną pieczątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję współpracy :D a co będziesz pieczątkować :) ?

    OdpowiedzUsuń
  11. hohoho, też bym była dumna z własnej pieczątki :) miłego testowania. / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. A dostanę go w Ross? :D W sensie ten podkład:) Gratuluje pieczątki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie sobie na niego looknę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też z nimi współpracuje a propo mogłabyś kliknąć w baner marizy po prawej stronie zielony ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. o tej firmie jeszcze nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. te kosmetyki mariza sa swietne ! czekam na recenjie :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudooowne kosmetyki dostałaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Długo czekałaś na przesyłkę od marizy ?? :)

    OdpowiedzUsuń