poniedziałek, 20 sierpnia 2012

My One Box - edycja II + WYGRANA:)

Dzień Dobry:)
Piszę do Was tak wcześnie rano,gdyż na 12:00 idę do pracy...
Wczoraj wieczorem wróciłam od rodziców "byłam u Nich kilka dni" i co czekało na mnie w mieszkaniu?
Paczka z My One Box - edycja II , którą zorganizowałyśmy sobie z Anią z bloga :
http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ - DZIĘKUJĘ Ci Aniu za wszystko:*:*:*
Nie omieszkam się Wam pochwalić co otrzymałam od Ani :




Co otrzymałam od Ani : http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ - same CUDA:):):)



- ORIFLAME - OPTIMALS - krem do twarzy na dzień! 50 ml
- ZIAJA - MASŁO KAKAOWE - kremowe mydło pod prysznic! 500 ml
- ORIFLAME - NATURE SECRETS - złuszczający żel pod prysznic! 400 ml
- BARWA - FRUTTO FRESCO - balsam do ciała! 200 ml
- CZAS NA HERBATĘ - herbata chyba "DOMOWE OGNISKO"!
- ORIFLAME - NATURE SECRETS - mgiełka do ciała "MIĘTA&MALINA"! 150 ml
- ORIFLAME - NATURE SECRETS - mgiełka do ciała "LAWENDA&FIGA"! 150 ml
- ESSENCE - QUATTRO - poczwórny cień do powiek 05 TO DIE FOR! 5 g
- ORIFLAME - LIPSPA THERAPY - balsam do ust! 1,6 g
- BELL - ZOOM ZOOM MASCARA - tusz do rzęs! 10 g
- AVON - błyszczyk do ust! 6 ml
- ORIFLAME - tzw. "jajeczko" CZEKOLADOWE! 15 ml
- SEPHORA - paletka 6 cieni + kredka do nauki tzw. SMOKY EYES!
- ORIFLAME - kosmetyczka!

+ PRÓBKI:
- 2 x ORIGINAL SOURCE - żel pod prysznic! 2 x14 ml
- odlewka THIERRY MUGLER "ANGEL"! 2 ml
- odlewka THIERRY MUGLER "SUNESSENCE EDITION OR D AMBRE"! 2,8 ml
- odlewka CALVIN KLEIN "EUPHORIA SPRING TEMPTATION"! 2,8 ml
- próbka GUCCI BY GUCCI!
- próbka PARIS HILTON!
- paseczki testowe:)

Jeszcze raz z całego serca DZIĘKUJĘ Ani : http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/  - za tę paczkę -
jest WSPANIAŁA:*:*:*

Chciałabym się jeszcze z Wami podzielić informacją,jaką otrzymałam od KARLAJZ :
http://karo-just-me.blogspot.com/ - wygrałam KONKURS na jej blogu:*:*:*
Nawet nie wiecie jak się cieszę:)

Udanego dnia Wam życzę,bo mnie PONIEDZIAŁEK zaczął się przyjaźnie,mam nadzieję,że cały dzień również taki będzie:)

14 komentarzy:

  1. super gratuluje:) świetne kosmetyki dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super box ;) Gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Fajniee ..!!!! Gratuluję :3
    Będzie mi miło gdybyś obserwowała i pomogła dojść do 150 obserwatorów, strasznie mi zależy ♥
    Wpadnij : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę kosmetyki z Oriflame, Ziaji i innych firm ...
    szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna paczuszke dostalas :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki poniedziałek, taki cały tydzień! :)

    super prezenciki dostałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję Ci tych bucików i kosmetyków szczęściaro! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałości dostałaś ;)
    Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna paczusia :) no i wygranej gratuluję :) oby jak najczęściej

    OdpowiedzUsuń