poniedziałek, 27 sierpnia 2012

MARZENIA się spełniają :*

Dobry wieczór:)
Co u Was moje Panie?Jak minął dzień?Mnie...Dosyć męcząco,po 12H w pracy,po kąpieli i ostatnimi siłami przygotowałam dla Was krótki post informacyjny o spełnieniu mojego MARZENIA o,którym wspomniałam Wam we wczorajszym poście...Wczoraj wybrałam się z moim Kochanym "M" na małe zakupy i nie omieszkaliśmy a właściwie,to ja nie omieszkałam wstąpić do salonu YES,gdzie jakimś cudem moje MARZNIE o dziwo było w sprzedaży i jakimś cudem w moim rozmiarze :) Długo się nie zastanawiając - KUPIŁAM.Mój pierwszy RINGS jest już ze mną z "Okazji Chwilowego Braku Okazji",następne będą już bardziej okazjonalne :)






Jest MÓJ - "KOCHAM":*

Chciałabym jeszcze pochwalić się Wam WYGRANĄ w KONKURSIE u KARLAJZ :
http://karo-just-me.blogspot.com/ - DZIĘKUJĘ :)

Mogłam sobie wybrać dowolną parę butów w sklepie internetowym RENEE : http://www.renee.pl/ -
ZAPRASZAM :)


I jakie buty wybrałam...Idealne na jesień :) Do pracy i po pracy...Uwielbiam takie buty - nie śmiejcie się:p


Jeszcze raz DZIĘKUJĘ - KARLAJZ za wybranie właśnie mojej odpowiedzi :)

Spokojnej nocy Wam życzę :*

34 komentarze:

  1. najlepsze są własnie okazje bez okazji :) piekny a buciki też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pierścionek :) A z butami to dobry wybór, najlepiej wybrać najprzydatniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierścionek cudowny ;) butki w sam raz na taką pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierścionek prześliczny :) Jeśli można zapytać w jakiej był cenie? :)
    Buty super ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. No pierścionek faktycznie ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko świetne ;D

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A już myślałam, że ten pierścionek to prezent od Twego M ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny RINGS ma być prezentem od Niego:)

      Usuń
  8. Piękny:) Nie wiedziałąm, że są w takiej przystępnej cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny, pewnie drogi był ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny pierścionek :) bardzo lubię biżuterię z YES :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No bo takie buty są rzeczywiście najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty bardzo fajne, grunt żeby były wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to się mówi "marzenia się nie spełniają - marzenia się spełnia" :)

    I mam takie pytanko, też jesteś z Rzeszowa i widziałam, że gdzieś kupiłam kosmetyki MIYO (poza lakierami), mogłabyś mi napisać gdzie je znalazłaś? :) Byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MIYO dostaniesz w Wispolu w Millenium Hall oraz w Super Pharm:)

      Usuń
  14. pierscionek sliczny...gratuluje wygranej:)))
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale Ci zazdroszczę wygranej ! Ja kocham buty i zawsze biorę udział w takich konkursach, co prawda wygrałam 3 pary butów, albo nawet 4 ale i tak wciąż mi mało:)
    A piescionek piękny, ja zbieram Charmsy z Apartu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pierscionek prezentuje sie przeslicznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. przesliczny pierscionek;)
    post z Twoja recenzja zaraz u mnie na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam do wyboru wszystkie buty i wybrałam trampki :) jak ja Cię kocham :***

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny ten pierścionek, skromny ale zwraca uwagę :)

    OdpowiedzUsuń