czwartek, 26 lipca 2012

Spotkanie,zakupy i PREZENT!:)

Dobry Wieczór Kobietki:)
Jak Wam minął dzień?Bo mnie bardzo ciężko...W powietrzu unosił się smutek,któremu towarzyszył brak sił z tego monotonnego stanu wyrwało mnie spotkanie z moją Kochaną Gonią :
http://margaritkaaa.blogspot.com/ , z którą pomimo deszczowej pogody wybiegałyśmy się po sklepach,nie wychodząc z nich z pustymi rękami:)Zakupy może nie były duże,ale za to obfitowały w bieg z przeszkodami w strugach deszczu:P
Oto moje zakupy:


- najnowszy numer GLAMOUR :)
- BELLA - patyczki kosmetyczne 100 szt.
- EVELINE - Aktywna maseczka termiczna 10 ml
- EVELINE - Maseczka głęboko oczyszczająca 10 ml
- 3 gumki do włosów

Zakupy są bardzo ubogie,ale muszę zacząć oszczędzać :P

Chcę się Wam jeszcze pochwalić prezentem jaki otrzymałam od Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ z okazji "Chwilowego Braku Okazji" - Gonia - UWIELBIAM CIĘ:*:*:*






- OMEGA PHARMA - Altermed - PHANTENOL FORTE - mleczko do ciała z jogurtem! 2 x 5 ml
- FARMONA - JANTAR - odżywka do włosów i skóry głowy! 100 ml
- LOVELY - MAGNETIC YOU COLLECTION - zestaw rozświetlających cieni do powiek 4 g

DZIĘKUJĘ Gosiu :*
DOBRANOC :*

15 komentarzy:

  1. Zakupy może małe, ale ważne, że jesteś zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oszczędność podstawą w życiu Polaka ;P
    Obserwujemy? ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, widzę patyczki, dobrze, że mi przypomniałaś, też już muszę kupić bo w pudełeczku widać dno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czasami uwielbiam iść na zakupy typowo związane z urodą . Maseczki , kosmetyki itp.
    Fajny blog
    Pozdrawiam
    http://trendy-dummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. rozpieszczacie się nawzajem widzę ♥♥ super śliczna gumka k:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty mi kochana lepiej powiedz gdzieś Ty taką broszkę dorwała i za ile bo jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją na ul.Kolejowej w sklepie Chińskim,za 2,50 zł:)

      Usuń
    2. Dzięki kochana muszę się wybrać :)

      Usuń