czwartek, 5 lipca 2012

RECENZJA - YVES ROCHER - SZAMPON DO WŁOSÓW!

Hej :)
Mam dzisiaj wolne w pracy,więc cały dzień poświęciłam na sprzątanie i zakupy,ale teraz mam już czas tylko dla Was:)Przychodzę z recenzją szamponu,który jakiś czas temu kupiłam w ofercie wysyłkowej w Yves Rocher:)

YVES ROCHER - SZAMPON DO WŁOSÓW "KOCHAM MOJĄ PLANETĘ"! 300 ml / ok.15 zł

Szampon "KOCHAM MOJĄ PLANETĘ" wzbogacony jest o witaminę E pochodzenia naturalnego oraz wyciąg z cytryny,dzięki czemu włosy są miękkie i błyszczące.Szampon przeznaczony jest do każdego rodzaju włosów,do codziennego stosowania.
Produkt wyróżniony ekologicznym znakiem jakości EKOLABEL.

-Składniki pochodzenia roślinnego : witamina E,wyciąg z cytryny,baza myjąca pochodzenia roślinnego,składnik ułatwiający rozczesywanie pochodzenia roślinnego.
-Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.
-Produkt testowany dermatologicznie.
-Formuła ulega biodegradacji.
-Opakowanie nadaje się do recyklingu.




RECENZJA:
Hmmm.Jak dla mnie...Nic specjalnego.Poza faktem,że jest to produkt bardzo ECO,to nie robi na mnie żadnego wrażenia.Owszem,dobrze się pieni oraz myje włosy,całkiem przyzwoicie pachnie,ale włosy są po nim sztywne i trudne do rozczesania...Nie lubię tego efektu,denerwuję się później niemiłosiernie.
Także na pewno nigdy więcej tego produktu nie kupię i Wam również nie polecam.
Moja ocena,to 3/6.

10 komentarzy:

  1. ja używałam. UŻYWAŁAM, po kilku myciach dostałam uczulenia i łupieżu :/to było z miesiąc temu, a dalej się drapię :<

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje bardzo :) roze juz zasuszylam, teraz tylko zastawiam sie jak je wziasc z polski do anglii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy po tym szamponie strasznie się puszyły ;/ i dostałam łupież ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. nie uzywalam i moze tym lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam tego szamponu a po Twojej recenzji to na pewno nie będę go zakupywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wcześniej nie miałam tych szamponów ale po recenzji nie zakupię,a opakowanie cóż z tego ze nadaje się do recyklingu, jak nawet gdy ja będę je segregowała to Panowie śmieciarze i tak wszystko wrzucą razem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię Y.R ale zgadzam się mają buble jak każda firma a nie każdy kosmetyk będzie odpowiadał każdemu

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno nie kupię :)
    to ja Źle poukładana z mojego drugiego bloga
    powtórnie obserwuję i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń