piątek, 27 lipca 2012

RECENZJA - QUIZ - SAFARI - LAKIER DO PAZNOKCI 33!

Witajcie!

Ależ mamy gorąc...Dobrze,że moja chrześnica kąpała się dzisiaj w basenie,bo dzięki Niej mogłam się trochę ochłodzić:p Przychodzę do Was z RECENZJĄ lakieru do paznokci,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy QUIZ : http://quiz.pl/ - ZAPRASZAM:)






QUIZ - SAFARI - LAKIER DO PAZNOKCI 33! 12 ml / ok.4,00 zł

Kolekcja najmodniejszych kolorów tego sezonu.
Łatwo rozprowadzają się na paznokciach pokrywając je równą i gładką warstwą.
Jest trwały,długo utrzymuje połysk.
Nie zawiera szkodliwego toluenu,formaldehydu i dibuthylptalate.






- Dziękuję mojej MAMIE za użyczenie swoich paznokci do umalowania i jednocześnie przetestowania lakieru:):*

RECENZJA:
Lakier jest zdecydowanie w moim kolorze,ale że nie jestem fanką lakierów do paznokci oraz ich malowania,lakier przetestowała moja mama:)
Jak na tę cenę,kosztuje ok.4,00 zł,lakier jest miłym zaskoczeniem.Już jedna warstwa doskonale pokrywa płytkę paznokcia,bez potrzeby ponownego malowania.Konsystencja,jak w każdym lakierze,zapach tak samo...Co do trwałości,przy codziennych czynnościach,trzyma się na paznokciach ok.4 dni,w przypadku mojej mamy.Po tym czasie konieczne są poprawki.Jego ogólna ocena,jest pozytywna.Polecam!
Moja ocena,to: 5/6.

A Wy miałyście styczność z lakierami do paznokci tej firmy?
Jakie są Wasze wrażenia?:)

Udanego popołudnia oraz wieczoru życzę:*

15 komentarzy:

  1. Safarki można dostac nawet za 2 zł =) Kolor dziwny, ale nudziaki lubię, więc może to po prostu kwestia światła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tych lakierów ale ten wygląda ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam i są świetne! Dobra konsystencja, trwałość i przede wszystkim cena! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny nudziak- Safarki są fajne ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana mama :) Kolor ładny.

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam dobre opinie o tych lakierach

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze, ale w chińskim są, więc na pewno zakupie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałaś może je u nas w centrum chińskim?
    bo dawno tam nie byłam :)..

    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm...Byłam tam wczoraj,ale szczerze mówiąc nie przeglądałam lakierów do paznokci:p

      Usuń
  9. nie miałam jeszcze lakieru tej firmy , kolorek ładnie się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja miałam zupełnie inne doświadczenie z lakierem z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam lakiery safari, mam ich bardzo dużo w mojej kolekcji. Mam nawet dokładnie ten sam kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  12. same pozytywy o Safari, i ja się dołączam :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam straszna ochote na te lakiery :D niedosc ze maja cudowne kolory, to jeszcze kuszaca cena :D

    OdpowiedzUsuń