czwartek, 12 lipca 2012

RECENZJA - PHARMACERIS - SEBOSTATIC - AKTYWNY KREM PRZECIWTRĄDZIKOWY NA NOC!

Dzień Dobry:)
Mam dla Was RECENZJĘ produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od Pani Magdaleny oraz Pani Anny :)

http://www.pharmaceris.pl/  ZAPRASZAM :)


PHARMACERIS - SEBOSTATIC - AKTYWNY KREM PRZECIWTRĄDZIKOWY NA NOC!
50 ml / ok.40 zł

Codzienna pielęgnacja skóry trądzikowej,przetłuszczającej się,ze skłonnością do powstawania zmian trądzikowych i zaskórników oraz z już istniejącymi zmianami.

SPOSÓB UŻYCIA:
Przygotować skórę twarzy do nałożenia kremu,oczyszczając ją wybranym preparatem oczyszczającym PHARMACERIS T , a następnie zastosować tonik z tej samej serii.Nałożyć krem omijając okolice oczu.Stosować codziennie na noc.



RECENZJA:
Jak dla mnie krem spełnia swoje zadanie.Przy regularnym użytkowaniu zmiany trądzikowe są znacznie mniej widoczne,jednak nie jest,to efekt 100%.Konsystencja oraz zapach kremu są przyjemne,nie ma żadnych minusów,jedynie cena mogłaby być niższa,ale jeżeli produkt spełnia swoje funkcje,nie można narzekać na cenę.
Moja ocena,to 4/6.

9 komentarzy:

  1. Ja miałam kupić,ale chyba po recenzji zrezygnuję dość niska nota,co z tego,że zmiany trądzikowe są mniej widoczne,jak ja potrzebuję czegoś co je usunie całkiem,całe to sebum i resztę z mojej twarzy a później będzie dbał o jej wygląd. Znam taki jeden produkt cud,ale cóż z tego jak kosztuje ponad 200zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana a chcesz przetestować te rybki firmy GAL ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta cena trochę nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie przy dluzszym stosowaniu zadzialal by w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moze kupie? Ja nie wiem o co chodzi z cena, jest OK. jak z wydajnoscia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze to to aby znalazła czas dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń